Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا تا پایان ماه جاری (بهمن‌ماه) رأی قوه قضائیه در خصوص کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه صادر شود؛ همچنین احتمال دارد که دستگاه عدلیه ۲ رأی را درباره این شرکت صادر کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت پرونده شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: پس از پیگیری‌هایی که از سوی مجلس و نهاد‌های نظارتی برای اعتراض به رأی صادره از سوی هیأت داوری در خصوص شرکت هفت تپه صورت گرفت، در همین راستا سازمان خصوصی‌سازی به این رأی اعتراض کرد و پرونده به قوه قضائیه ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری افزود: منتظریم ببینیم که تصمیم قوه قضائیه در این رابطه چه خواهد بود؛ بنابراین با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت هفت تپه پرونده‌های مفتوح دیگری هم در دستگاه قضایی دارد، طبیعتا قوه قضائیه مشغول رسیدگی دقیق به این پرونده است؛ ضمن اینکه پرونده هفت تپه مجزا است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: احتمالا تا پایان ماه جاری (بهمن‌ماه) رأی قوه قضائیه در خصوص شرکت هفت تپه صادر شود همچنین این احتمال وجود دارد که دستگاه عدلیه ۲ رأی را در این باره صادر کند؛ یکی در مورد لغو مالکیت کارفرمای شرکت و دیگری هم این بوده که پرونده به هیأت داوری برای رسیدگی مجدد برگردد. اگر رأی قوه قضائیه بازگشت پرونده به هیأت داوری باشد، دوباره گره کوری در آن ایجاد می‌شود.   بیشتر بخوانید: پرونده هفت تپه روی میز قوه قضائیه / از فسخ قرارداد واگذاری این شرکت تا رسیدگی به تخلفات ارزی کارفرما! حفظ مالکیت کارفرمای هفت تپه به قیمت زیر سوال بردن وزارت اقتصاد / کدام دولتی‌ها حامی اَبَر متهم ارزی هستند؟
وی اظهار کرد: ضمن اینکه ما در جایگاه قاضی نیستیم و قوه قضائیه باید در این رابطه تصمیم بگیرد که رأی صادره چگونه باشد، اما با توجه به روحیه ظلم‌ستیزی که از آیت‌الله رئیسی سراغ داریم و پیگیری‌هایی که ایشان در طول این مدت داشتند، به نظرم اتفاقات خوبی برای هفت تپه رقم می‌خورد، لذا رأی نهایی در اختیار قوه قضائیه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هفت تپه قوه قضائیه مجلس شورای اسلامی قوه قضائیه هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه حسین اصغری مدیر امور آب فاضلاب شهرستان میاندوآب با بیان اینکه بدهی‌های معوقه شهرک صنعتی از سال ۱۴۰۰ بلاتکلیف مانده است، اظهار داشت: حجم بدهی‌های شهرک صنعتی نشانگر ناهماهنگی بین اعضا و هیئت امنای این شهرک است و این امر امور آب و فاضلاب را در تامین نقدینگی جهت خدمات رسانی به مشترکین بخصوص شهرک صنعتی با مشکل مواجه می‌سازد.

وی گفت: واحدهای صنعتی که در شهرک صنعتی در حال فعالیت و تولید هستند، بایستی با پرداخت بدهی ها در تداوم خدمات رسانی به آن تلاش نمایند.

 

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف جدید علم الهدی برای مردم، دولت و مجلس
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد