Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@20:27:21 GMT

جریمه کرونایی ٨٣٨٠۴ خودرو در شب گذشته

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۷۹۰

جریمه کرونایی ٨٣٨٠۴ خودرو در شب گذشته

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، نیروی انتظامی در خصوص عملکرد خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اعلام کرد که در روز سه شنبه ٣۴۴٧ مأمور خود را برای اجرای این طرح در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کار گرفته است. میزان تردد خودروها در سراسر کشور نسبت به تاریخ مشابه سال قبل سه درصد کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز گذشته ماموران از ٧٠٠۵ واحد صنفی بازدید کردند که در پی این بازدید ها ۴٣۵٩ تذکر و ٨۵٨ صورتجلسه صادر شده و ١٨٧ واحد متخلف پلمب شدند.

مأموران پلیس به رانندگان 8006 دستگاه خودرو نیز در روز گذشته تذکر لسانی داده و با جلوگیری از سفر ۶٣٣٧ دستگاه خودروی سواری، راننده و سرنشینان آنها را به مبدا خود بازگرداندند.

بر اساس اعلام نیروی انتظامی، تعداد ٨٣ هزار و ٨٠۴دستگاه خودرو در طرح محدودیت شبانه در روز گذشته جریمه شدند.

همچنین ۴١٩ دستگاه خودرو نیز در مناطق نارنجی جریمه شدند.در روز گذشته ٢٣هزار و ۵۶۶ پیامک تخلفات کرونایی نیز به رانندگان متخلف ارسال شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا تردد خودروها پلمب تخلفات کرونایی روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه