Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: به « حسن قالیباف اصل» برای استعفا حق می‌دهیم زیرا دخالت‌ها و اظهارنظرهای غیرحرفه‌ای مانع از این شد که از دانش و تجربه‌های وی برای تعادل بخشیدن بازار سرمایه ‌استفاده کنیم که این موضوع باعث سرمایه‌سوزی در بازار سرمایه شده است.

 «فرهاد دژپسند» امروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان بورس و اوراق بهادار، افزود: جلسه امروز از مهمترین جلسه‌هایی بوده است که شرکت کردم زیرا دو تغییر مسولیت و مدیریتی داریم، «حسن قالیباف اصل»  از یک سنگر بسیار مهم می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازار سرمایه مدیر گرانقدری را مانند قالیباف از دست می دهد، بر این اعتقادم که اگر اقدام های غیرحرفه ای انجام نمی شد و محیط بازار سرمایه را سنگین نمی کردند قادر به متقاعد کردن قالیباف برای ماندن در بازار سرمایه بودیم.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به استعفای قالیباف اصل از ریاست سازمان بورس افزود: شرایط ایجاد شده در بازار به قدری سخت بود که قالیباف اول استعفا را به رسانه و بعد به شورای بورس داد.

دژپسند گفت: گزارش هایی که قالیباف از عملکرد سازمان ارائه داد نشان دهنده فعالیت متنوع و توسعه بخش در این بازار در مدت زمان کوتاه است.

وی افزود:  تامین مالی از بازار سرمایه به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان رسید در حالی که سال گذشته ۲۶۴ میلیارد تومان بود.

 

تکمیل می شود..

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار ۲۱۴ واحدی قرار گرفت که برای دومین بار در هفته جاری به رشد رسید و فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۳۷۸ واحدی در در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۶ همت و ۳۲۴ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۴۳ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین تاثیر بر رشد و نماد تاپیکو بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۱ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۳۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۲ هزار و ۶۹۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های آریا، انتخاب و فزر بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • بورس سرخپوش شد، سکه آمپر چسپاند؛ آیا سفر مردم بی تاثیر از دلار آزاد است؟
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف