Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، عبدالرسول عمادی مشاور عالی وزیر آموزش ‌و پرورش و نماینده ویژه وزیر آموزش‌ و پرورش در پیگیری روند درمان حادثه‌‌دیدگان سردشت دزفول با اشاره به حضور خود در استان خوزستان به‌منظور پیگیری ابعاد مختلف این حادثه، گفت: به نمایندگی از وزیر آموزش ‌و پرورش، امروز با حضور در خوزستان روند درمان فرهنگیان آسیب‌دیده را پیگیری کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پیگیری‌ها پیش‌ از این، توسط مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان با کادر درمانی بیمارستان سوانح سوختگی آیت‌الله طالقانی انجام‌گرفته بود که نتایج خوبی را نیز به دنبال داشته است.

عمادی با بیان اینکه مراقبت‌ها و پیگیری بسیار خوبی برای حادثه دیدگان این سانحه تاکنون انجام‌گرفته است، اظهار کرد: کمک‌هایی نیز در جهت تأمین هزینه‌های درمان این حادثه دیدگان در حال انجام است که به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.

مشاور عالی وزیر آموزش ‌و پرورش با اشاره به اینکه، امروز دیداری با این حادثه دیدگان داشتیم که بسیار امیدوارکننده بود، گفت: ۳ تن از فرهنگیان دچار سوختگی‌هایی با درصدهای مختلف شده بودند که یکی از آنها با درخواست خانواده به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل‌ شده است که از طریق اداره کل آموزش‌ و پرورش اصفهان در حال پیگیری روند درمانش هستیم.

وی با عنوان اینکه ۲ تن از فرهنگیانی که در اهواز در حال درمان هستند، شرایط رو به بهبودی دارند که بسیار امیدوارکننده است، اظهار کرد: علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که صورت گرفت، یکی از اهالی روستا که درصحنه حادثه حضور داشت و دچار سوختگی شدید بود، فوت کرد که مایه تأسف بسیار است.

نماینده ویژه وزیر آموزش‌ و پرورش در پیگیری حادثه سردشت دزفول، ادامه داد: در این ‌بین همچنان یکی از اهالی حادثه به دلیل حجم بالای سوختگی دارای شرایط سختی است که امیدواریم به شرایط بهتری از نظر سلامتی برسد.

وی تأکید کرد: اولویت نخست آموزش‌ و پرورش سلامتی معلمان و فرهنگیان حادثه ‌دیده است و از همه امکانات لازم در این راستا بهره‌گیری خواهد شد، اما پیگیری علت وقوع حادثه که به گفته حاضران در صحنه در پی وقوع رعد و برق شدید و باران گسترده اتفاق افتاده است، باید توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردشت دزفول فرهنگیان حادثه دیدگان وزیر آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی، با بیان اینکه تربیت معلم ادای یک امانت مهم است؛ گفت: دانش آموزان ارزشمندترین سرمایه خانواده‌ها و بزرگترین گنج آینده کشور اند لذا مهمترین دغدغه ما تربیت معلم است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مصوبه کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان در این جهت است که آزمون اختصاصی تربیت معلم بخشی از آن است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: سال گذشته ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزوده شد و طبق برنامه هفتم توسعه سالانه ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه افزوده خواهد شد.

صحرایی با تاکید بر اینکه قانون باید اجرا شود؛ گفت: قانون هم می‌گوید تنها راه جذب معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • انفجار مین در سردشت و مجروحیت دو نفر | قطع عضو یکی از حادثه دیدگان
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۲۵ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه