Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@22:59:32 GMT

جریمه کرونایی ٨٣٨٠۴ خودرو در شب گذشته

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۸۸۶

آفتاب‌‌نیوز :

نیروی انتظامی در خصوص عملکرد خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اعلام کرد که در روز سه شنبه ٣۴۴٧ مأمور خود را برای اجرای این طرح در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کار گرفته است. میزان تردد خودروها در سراسر کشور نسبت به تاریخ مشابه سال قبل سه درصد کاهش پیدا کرده است.

در روز گذشته ماموران از ٧٠٠۵ واحد صنفی بازدید کردند که در پی این بازدید ها ۴٣۵٩ تذکر و ٨۵٨ صورتجلسه صادر شده و ١٨٧ واحد متخلف پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پلیس به رانندگان 8006 دستگاه خودرو نیز در روز گذشته تذکر لسانی داده و با جلوگیری از سفر ۶٣٣٧ دستگاه خودروی سواری، راننده و سرنشینان آنها را به مبدا خود بازگرداندند.

بر اساس اعلام نیروی انتظامی تعداد ٨٣ هزار و ٨٠۴دستگاه خودرو در طرح محدودیت شبانه در روز گذشته جریمه شدند.

همچنین ۴١٩ دستگاه خودرو نیز در مناطق نارنجی جریمه شدند.در روز گذشته ٢٣هزار و ۵۶۶پیامک تخلفات کرونایی نیز به رانندگان متخلف ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جریمه کرونایی نیروی انتظامی پلیس راهور روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از ایکوپرس؛ گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پژو پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با برنامه‌ریزی و هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه خود را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.   این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار ۱۴۰۳ صورت گرفته است.   به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پژو پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده
  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودرو سواری از گمرکات در سال گذشته