Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بنیاد برکت از بازو‌های محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان امام است و اشتغالزایی اصل کار در این بنیاد است.

او با بیان اینکه در بحث اشتغالزایی کار‌های متفاوتی در کشور صورت می‌گیرد، گفت: بسیاری از مردم دارای ظرفیت و توانمندی‌هایی هستند و غالبا امکاناتی دارند که به آن‌ها توجه نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی گفت: روستا‌های ما به جای آن که روستای مولد باشند و ما را در بحث امنیت غذایی یاری کنند به روستا‌های سرباز تبدیل شدند.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه اگر به افرادی که در روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها زندگی می‌کنند، توجه نشود مشکلات زیادی پدید می‌آید، افزود: از سال گذشته پروژه ویژه‌ای طراحی شد که برای کولبران شغل ایجاد شود.

او با بیان اینکه کولبری پدیده‌ای خاکستری و دردناک است، ادامه داد: چند روز گذشته مشاهده کردیم که ۵ کولبر در مرز ترکیه دچار بهمن شدند و جان خود را از دست دادند که این موضوع نگران کننده‌ای است.

مدنی افزود: ما نباید در بحث اشتغالزایی برای محرومان سلبی حرف برنیم چرا که باید ایجابی صحبت کرد و راه حل‌هایی را ارائه داد.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه از سال گذشته برنامه ریزی شد که برای کولبران استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی ۳ هزار طرح خرد اشتغالزایی ایجاد شود، گفت: این طرح  ۱۳ تا ۱۴ شهرستان را در برمی گیرد.

مدنی با بیان اینکه شغل‌هایی که برای این افراد ایجاد می‌شود رسته‌های مختلفی دارد اظهار کرد: از این موارد می‌توان به فرش بافی، گیوه بافی و تولید عسل  اشاره کرد.

بیشتربخوانید

۹ بیمارستان برکت به بهره برداری رسیده است رونمایی از ۵۷۰۰ طرح جدید اشتغالزایی در کردستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آخرین خبر‌ها از واکسن ایرانی کرونا/ آغاز فاز دوم تست واکسن کوو ایران برکت از چند هفته آینده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کولبری ایجاد اشتغال برای کولبران بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی پیری امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

کد خبر 746757

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • اشتغالزایی بیش از ۲۴۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح زراعت چوب در تنگ فنی پلدختر
  • اشتغالزایی بنیاد برکت در شهرستان چگنی