Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@03:32:00 GMT

برگزاری نمایشگاه بهاره ممنوع

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۱۹۶۷

صراط:

به نقل از اتاق اصناف ایران به اطلاع عموم جامعه و فعالان صنفی می‌رساند، پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی با تصمیم ویژه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و دفتر رئیس جمهوری، وزرای صمت و کشور و نیز مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،مجوز  برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در ایام زرد و نارنجی کرونا، صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، نمایشگاه‌های تخصصی با هدف جهش تولید، توسعه صادرات و معرفی دستاوردها و تولیدات صنعتی، معدنی و کشاورزی ایران با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و نظارت گروه‌های غربالگری ستاد ملی کرونا و صرفا با حضور بازدیدکنندگان مدعو و متخصص برگزار می‌شوند.

تاکید می‌شود برپایی نمایشگاه‌های فروش که معمولا توسط دستگاه‌ها در بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا و در جهت تنظیم بازار خصوصا بازار شب عید برگزار می‌شود از جمله نمایشگاه‎‌های بهاره تا اطلاع ثانوی به هیچ وجه مجاز نخواهد بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه بهاره اتاق اصناف ایران نمایشگاه های تخصصی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) نیز توسط صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه ایران‌هلث، برپا می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، از جمله زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. 

تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، از دیگر زیرگروه‌های تخصصی نمایشگاه ایران‌هلث است.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت ثبت‌نام دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد