Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:59:03 GMT

آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۰۱۶

آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری

حمیدرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی ماه‌های گذشته ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از محرومان و مستضعفان اقدام به عقد قرارداد با ستاد دیه استان و سازمان زندان‌ها کردند که مقرر شد تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد با میزان بدهی زیر 100 میلیون تومان آزاد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال‌ و بختیاری ادامه داد: امروز زمینه آزادی تعداد 14 زندانی با تامین هزینه 14 میلیارد 492 میلیون تومان که مبلغ 10 میلیارد و 892 میلیون تومان آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام و 3 میلیارد و 385 میلیون با همت واحدهای مددکاری تحت عنوان گذشت مال تامین شده بود فراهم شد.

 وی اضافه کرد: سازمان زندان‌های چهارمحال و بختیاری  نیز طرحی راه‌اندازی کرده‌اند که هشتم هر ماه 8 زندانی جرائم غیرعمد به نیت اما هشتم آزاد شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا 30 دی‌ماه تعداد 104 زندانی جرائم غیر عمد با تامین بدهی 17 میلیارد و 83 میلیون تومانی آزاد شده‌اند که 8 میلیارد آن رضایت و گذشت شاکیان بوده و مابقی آن توسط کمک‌های مردمی به ستاد دیه و اعطای تسهیلات تامین شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز تعداد ۲۲۴ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که میزان بدهی آنها در حدود 71 میلیارد تومان است.  

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی چهارمحال و بختیاری جرائم غیرعمد حمیدرضا حیدری میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد