Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، با مرور ادوار جشنواره روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «الهام حاتمی» کارگردان برنامه «چهل تیکه» پیرامون ویژه‌برنامه «چهل تیکه» به مناسبت سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گفت: هویت اصلی «چهل تیکه» نوستالژیک است و پایه برنامه بر اساس تصاویر آرشیوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حاتمی گفت: برای جشنواره فیلم فجر با توجه به شرایط کرونایی قرار به ساخت برنامه جدید نداشتیم، اما با توجه به تصمیمی که بین گروه سازنده چهل تیکه، شبکه نسیم و ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر اتخاذ شد، قرار بر ساخت ویژه‌برنامه‌ای شد که به ادوار گذشته جشنواره فیلم فجر بپردازد.

کارگردان «چهل تیکه» گفت: این برنامه قرار است در یازده الی دوازده قسمت با اجرای «محمدرضا علیمردانی» از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن‌ماه در زمان نیم‌ساعت، دوره‌های مختلف جشنواره را مرور کند و در هر قسمت از برنامه به سه دوره جشنواره پرداخته خواهد شد.

حاتمی در پایان با تشکر از مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر و دکتر احسانی مدیر شبکه نسیم، گفت: ما تلاش کرده‌ایم آنچه از گذشته ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر باقی‌مانده است، به تصویر بکشیم و این نوید را می‌دهم که در این برنامه یک نگاه جدید به جشنواره فجر خواهیم داشت. با اطمینان می‌توانم بگویم «چهل تیکه»، امسال یکی از بهترین برنامه‌های پیرامون جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

بر اساس این خبر، در این برنامه که در سالن فردوس موزه سینمای ایران تصویربرداری می‌شود، قرار است هر شب به یکی از هنرمندانی که در دوران کرونا از دنیا رفتند، پرداخته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سینما و تئاتر برنامه چهل تیکه جشنواره فیلم فجر چهل تیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین حمله پهپادی تاریخ + فیلم

کارشناس شبکه اسکای نیوز، عملیات وعده صادق را بزرگترین حمله پهپادی تاریخ خواند و مدعی شد که این عملیات توانست پدافند موشکی یا همان گنبد آهنین اسرائیل را از کار بیندازد. این کارشناس گفت که هنوز اطلاعاتی از میزان تخریب این عملیات به بیرون درز نکرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • مسابقات مچ اندازی آسیا در کیش لغو شد
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • بزرگترین حمله پهپادی تاریخ + فیلم
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند