Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@18:06:09 GMT

قتل پدر توسط پسر در شیراز!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۰۷۷

فرمانده انتظامی شیراز گفت: مرد میانسالی که پدرش را در شیراز به قتل رسانده بود، دستگیر شد. ناطقان: سرهنگ فرج شجاعی گفت: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز، بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی کلانتری "۲۷ گلستان" به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مردی ۴۳ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی با پدر ۷۹ ساله خود درگیر و او را با سلاح سرد به قتل رسانده و بلافاصله از صحنه وقوع جرم متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود: مأموران انتظامی کلانتری ٢٧ گلستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل را در کمتر از ۲۴ شناسایی کرده و و را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

شجاعی با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شده است، گفت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرایم این چنینی جلوگیری کند. منبع: مهر برچسب ها: قتل ، پدر ، پسر ، شیراز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قتل پدر پسر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان + فیلم

متهمان ۱۸ تا ۲۰ ساله دستگیر شده پرونده زورگیری در اتوبان صدر جزییاتی از نحوه وقوع سرقت تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده: ۲۱ فروردین امسال وقوع زورگیری در اتوبان صدر با واکنش بسیاری همراه شد و نگرانی‌هایی برای شهروندان ایجاد کرد. ویدئوی منتشر شده توسط یکی از شهروندان حاضر در محل حادثه به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. پلیس تهران هم وقوع این حادثه را تأیید و البته اعلام کرد صدای انتشار گلوله نه از سوی زورگیران بلکه سمت یک مأمور نیروی انتظامی بوده است.

۶ روز پس از وقوع این حادثه پلیس تهران اعلام کرد که موفق به دستگیری زورگیران شده و صحنه بازسازی جرم توسط متهمان و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

متهمان زورگیری اتوبان صدر ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند

در حاشیه بازسازی صحنه زورگیری، متهمان که به گفته خودشان ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند به سوالات خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مورد نحوه سرقت صورت گرفته پاسخ دادند.

تیراندازی از سمت ما نبود

متهم اصلی درباره حادثه زورگیری در بزرگراه صدر گفت: ۱۹ سالم است تا کلاس هفتم درس خواندم و کلاً سه بار سرقت انجام دادم. یک ماهی است که با تشویق رفیقم محمد شروع به سرقت کردم و کلاً ۵ تا ۶ مورد سرقت گوشی‌های گران قیمت انجام داده‌ایم.

وی در خصوص تیراندازی گفت: تیراندازی از سمت ما نبود و فقط سلاح سرد داشتیم.

با مصرف قرص حس قدرت داشتم

متهم ابراز پشیمانی کرد و گفت: رفیقمان که متواری شده ما را با وعده پول خوب فریب داد و وارد این کار کرد.

وی افزود: قرصی مصرف می‌کردیم که باعث ایجاد حس قدرت در فرد می‌شود.

فروش گوشی‌های سرقتی گران قیمت زیر نرخ بازار

این متهم ادامه داد: چاقو در دستم بود، اما از آن استفاده نکردم بیشتر برای ایجاد ترس و وحشت استفاده کردم. چاقو را رفیقم محمد دستمان داد.

وی درباره وقوع حادثه گفت: ترافیک شد، شیشه خودرویی پایین بود و ما هم گوشی را گرفتیم و برگشتیم سوار موتور شدیم و رفتیم.

متهم ادامه داد: گوشی‌های دزدیده شده را در مولوی با قیمت ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان و زیر نرخ بازار میفروختیم، چون پولش خوب بود به این کار روی آوردم، اما الان پشیمان هستم.

مادر بزرگم سند گذاشت آزاد شدم

یکی دیگر از متهمان نیز اظهار داشت: همدستانم بچه محل من بودند من ۱۸ ساله هستم و بچه بلوار ابوذرم و معافیت کفالت داشتم. گوشی قاپی می‌کردیم ۳ ماه بود آزاد شده بودم،۴ نفر بودیم که یک نفر فرار کرده است. یک بار سابقه سرقت دارم و مادر بزرگم سند گذاشت آزاد شدم.

وی ادامه داد: در آخرین سرقت وارد اتوبان شدیم که دیدیم درب ماشین باز بود و با سلاح سرد چاقو حمله ور شدیم، گوشی صاحب خودرو را زورگیری کردیم، ولی اگر درب ماشین قفل بود نمی‌توانستیم سرقت انجام دهیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

امیر زورگیر بزرگراه صدر: اولین بارم نبود که دزدی میکردم. قرص خوردم تا نترسم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

زورگیر 20 ساله بزرگراه صدر: با چاقو مردم را می ترساندیم. نگاه میکردیم پشت ترافیک هر ماشینی گوشی خوب داشت از پنجره یا در گوشی را می دزدیدم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

سجاد زورگیر 18 ساله بزرگراه صدر: من راکب موتور بودم و فقط گوشی های آیفون و سامسونگ میزدیم . برای دومین بار دستگیر شدم.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • جزییات حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان + فیلم
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • کشف جسد مرد ۴۸ ساله در ارتفاعات دینارکوه