Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@09:26:48 GMT

سه کلیک از کجا اومده! / ۲

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۰۹۱

سه کلیک از کجا اومده! / ۲

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

 

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.


در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

چون قیمتش خیلی مناسبه چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی چون سه کلیک همیشه باهاته چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی چون با سه کلیک تورلیدر خودتی چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا تبریز

حالا که بحث سفر شد، خوبه که چند نکته جذاب درباره بهترین غذاهای محلی در تور تبریز بهتون بگیم تا اگه یه روزی تصمیم سفر به تبریز رو گرفتید، اونا رو نوش جان کنید..!

بهترین غذاهای محلی در تور تبریز سه کلیک

تبریز شهری تماشایی است که جاذبه‌های گردشگری آن نشان دهنده قدمت و تمدن دیرپای ساکنان این شهر دارد. در تور تبریز بازدید از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی این شهر نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد.

اما در اینجا نمی‌خواهیم درباره جاذبه‌های گردشگری دیدنی شهر صحبت کنیم بلکه می‌خواهیم شما را با بخش دیگری از جذابیت‌های این شهر آشنا کنیم.

از دیر باز کدبانو‌های تبریزی به پخت غذاهای خوشمزه معروف بوده‌اند. غذاهای محلی خوشمزه تبریزی هر گردشگری را با هر سلیقه‌ای راضی می‌کنند. شکم گردی در شهر تبریز تجربه‌ای بی نظیر است که در تور تبریز می‌توانید به دست آورید. از کوفته مشهور تبریز گرفته تا انواع آش‌ها از غذاهای محلی خوشمزه‌ای هستند که در تور تبریز باید امتحانشان کنید. در ادامه برخی از این غذاها را به شما معرفی خواهیم کرد.

کوفته تبریزی از بهترین غذاهای محلی در تور تبریز

معروف‌ترین غذای محلی تبریز، کوفته خوشمزه این شهر می‌باشد. پختن کوفته تبریزی به دست‌های ماهر و هنرمندی نیاز دارد که دانه دانه کوفته‌ها را ورز دهد و کنار هم بچیند. قدیمی تر‌ها برای پخت کوفته گوشت را در هاون می‌کوبیدند اما امروز با وجود گوشت چرخ کرده دیگر نیازی به این کار نیست. این غذای محلی لذیذ از ترکیب گوشت چرخ کرده، پیاز، سبزی‌های معطر، برنج و لپه کوبیده تهیه می‌شود. کدبانوهای خوش سلیقه تبریزی در دل این کوفته‎ها آلو، گردو، پیاز داغ، زرشک و تخم مرغ آب پز درسته می‌گذاشتند. بعد هم با استفاده از آب و زعفران و رب گوجه فرنگی سس خوشمزه‌ای درست می‌کردند تا کوفته به آرامی درون این سس بپزد. طعم عالی کوفته تبریزی از بهترین غذاها در تور تبریز تا سالیان زیر زبانتان خواهد ماند.

در تور تبریز می‌توانید به رستوران‌های سنتی خوب این شهر بروید و کوفته تبریزی را امتحان کنید.

دلمه برگ تبریزی

با این که دلمه برگ یا یارپاق دولماسی در فهرست میراث فرهنگی  نا ملموس یونسکو به نام کشور آذربایجان به ثبت رسیده است اما می‌توانیم این غذا را یکی از غذاهای محلی سنتی تبریز به حساب آورد. کدبانو‌های تبریزی برای درست کردن این غذا ابتدا گوشت چرخ‌کرده، پیازداغ، لپه، برنج و سبزی‌های خوش‌بو را تفت داده، سپس برگ م‌وهایی را که یک دقیقه در آب و نمک جوشانده‌اند دانه دانه بر می‌دارند و مقداری از سس برنج را در میان آن گذاشته و مانند لقمه‌ای می‌پیچند.

در تور تبریز فراموش نکنید دلمه برگ مخصوص تبریز از بهترین غذهای محلی این شهر را امتحان کنید.

خورش هویج از بهترین غذاهای محلی در تور تبریز

هر تصوری که از هویج پخته دارید را فراموش کنید. خورش هویج از بهترین غذاهای محلی تبریز است که نظر شما را تغییر خواهد داد. برای تهیه این غذا ابتدا هویج‌ها را خلالی خورد کرده و در روغن سرخ می کنند، بعد به آن گوشت، پیاز، رب گوجه فرنگی و البته زعفران اضافه می‌کنند. اضافه کردن چند دانه آلو و چند قاشق آب لیمو طعم ترش و شیرین دلپذیری به این غذای محلی خوشمزه تبریزی می‌دهند. در تور تبریز فراموش نکنید که خورش هویج از بهترین غذاهای محلی تبریز است که می‌توانید در رستوران‌های سنتی آن را سفارش دهید.

کوکوی لوبیا سبز

شاید در رو‌زهای عادی نتوانید به راحتی این غذای محلی را پیدا کنید. کوکوی لوبیا سبز از آن غذاهای سنتی است که بیشتر برای سفره‌های افطار پخته می‌شود. برای تهیه این غذای خوش طعم از گوشت چرخ کرده، هویج، پیاز، تخم مرغ، زعفران و صد البته لوبیا سبز استفاده می‌شود. برای اینکه کوکو طعم بهتری پیدا کنید آن را با زرشک تزئین می‌کنند. در تور تبریز کوکوی لوبیا سبز از بهترین غذاهای محلی این شهر را امتحان کنید و مطمئن باشید با طعم متفاوت آن غافلگیر خواهید شد.

آش میوه از جذابترین آش‌ها‌ی محلی در تور تبریز

در شهر تبریز آش‌های متنوعی پخته می‌شود که شما را به چشیدن طعم خود فرا می‌خوانند. از بین این‌ها آش میوه سنتی تبریز متفاوت‌تر از بقیه آن‌ها به نظر می‌رسد. این غذای محلی تبریزی در هر محله‌ای به سبک خاص آن محله طبخ می‌شود. اما معمولاً برای تهیه آن از حبوبات (نخود، لوبیا)، میوه (آلو، زغال اخته ، زردآلو، آلوچه، آلبالو)، سبزی آش (تره و جعفری)، هویج، پیاز، رشته‌، رب، کلم ‌برگ و گوجه‌ فرنگی استفاده می‌کنند. هنگام سرو این آش خوشمزه و متفاوت به آن سرکه اضافه می‌شود تا طعم ترش و ملسی پیدا کند.

در تور تبریز از چشیدن این غذای سنتی از بهترین غذاهای محلی تبریز غافل نشوید.

آش ماست

پای ثابت غذاهای محلی سنتی تبریز انواع آش‌ها هستند. یکی از پر طرفدارترین آش‌های سنتی تبریز، آش ماست می‌باشد. برای درست کردن این غذا از حبوبات (عدس، نخود، لوبیا)، سبزی آش، سیب ‌زمینی، برنج، پیاز، آب گوشت، ماست، و هویج و کلم برگ استفاده می‌شود. دیده می‌شود که گاهی به جای ماست از کشک استفاده می‌شود که در این حالت به جای آش ماست به آن آش کشک می‌گویند. البته برای درست کردن آش کشک، باید به مواد فوق رشته هم اضافه شود.

پیشنهاد می‌کنیم آش ماست را در حتما امتحان کنید.

دویماج  یکی از بهترین غذاهای محلی در تور تبریز

دویماج از آن دسته غذاهای سنتی است که در خیلی از شهرهای ایران درست می ‌شود اما طعم دویماج‌های تبریز با همه آن‎ها فرق می کند. معمولاً از دویماج در وعده‌های صبحانه یا عصرانه و یا در کنار سفره‌های افطار به عنوان پیش غذا استفاده می‌شود. دویماج تبریزی را با پنیر محلی، گردو، سبزی خوردن (ترکیبی از ترخون، جعفری، تره و البته پونه)، نان خشک تبریزی و کره درست می‌کنند. اگر امتحان کردن غذاهای محلی را دوست دارید، مطمئن باشید از امتحان کردن دویماج محلی در تور تبریز پشیمان نخواهید شد.

سوت پلو ( شیر پلو) از غذاهای محلی در تور تبریز

سوت پلو از غذاهای محلی مجلسی و بسیار خوشمزه تبریزی است که در تور تبریز فرصت امتحان کردن آن را به دست خواهید آورد. سوت در زبان ترکی آذری به معنی شیر است و همان طور که از نام این غذا هم پیدا است، شیر یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه آن می‎باشد. مواد اولیه این غذا عبارتند از: برنج، مرغ، گلاب، شیر، کشمش، زعفران و خلال‌های بادام و پسته. ابتدا برنج با شیر و گلاب مزه دار شده و بعد از دم کشیدن به بقیه مواد اضافه می‌شود. این غذا در کنار مرغ و کشمش سرو شده و با خلال بادام و پسته تزیین می‌گردد.

در تور تبریز حتما سوت پلو محلی را سفارش بدید و نوش جان کنید.

آش اوماج تبریز

آش اوماج از غذاهای محلی محبوب تبریز است که بیشتر در فصل زمستان طبخ می‌شود. قدیمی‌ها می‌گویند که خوردن آش اوماج می‌تواند سرما خوردگی را خیلی زود درمان کند! اوماج به ترکی به معنای رشته است. برای درست کردن آش اوماج از آرد، خمیر و استفاده می‌شود. در این آش تنها از عدس به عنوان حبوبات استفاده می‌شود و در کنار آن سبزی آش، پیاز، فلفل و زرد چوبه نیز به رشته‌ها اضافه می‌گردد تا یکی از بهترین غذ‌اهای محلی تبریز پخته شود.

اگر در فصل زمستان به شهر تبریز رفتند خوردن این آش خوشمزه را از یاد نبرید.

 

 

برچسب ها: سه کلیک ، سفر ، استارتاپ ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MD5

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سه کلیک سفر استارتاپ بازارنیوز بهترین غذاهای محلی جاذبه های گردشگری برای درست کردن استفاده می شود غذاهای محلی غذای محلی گوشت چرخ کرده کوفته تبریزی امتحان کنید سنتی تبریز محلی تبریز لوبیا سبز آش اوماج آش ماست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با این باشگاه به توافق رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی پیشین تیم پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است و گفته می‌شود مجوز فعالیت مجدد وی ، آخرین مرحله قبل از امضای قرارداد است.

 بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند. 

گفته می‌شود یحیی با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر ، با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

این منبع مطلع به ایسنا گفت که قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی