Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه،  احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و تداوم فصل سرما و یخبندان در سطح منطقه گفت: به همین مناسبت بالغ بر ۱۰۵ هزار خانوار نفت سفید سوز در مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی می‌توانند با مراجعه تدریجی به فروشندگان مواد نفتی، سهمیه فوق العاده نفت سفید خود را دریافت کنند

مجرد گفت: سهمیه یارانه‌ای فوق العاده خانوار‌های شهری و روستایی منطقه ارومیه برای خانوار‌های یک و دو نفره ۲۰۰ لیتر و بیش از ۲ نفر به میزان ۴۰۰ لیتر با نرخ هر لیتر ۱۵۰۰ ریال اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: اعتبار سهمیه فصل زمستان و همچنین سهمیه فوق العاده تا ۲۵ اسفند ۹۹ بوده و نفت سفید کلیه فروشندگان مواد نفتی در سطح منطقه ارومیه تامین و ارسال شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۱۶۰ میلیون لیتر سوخت زمستانی نفت سفید در بین خانوار‌های شهری و روستایی توزیع شده است.

انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نفت نفت سفید سوز فصل زمستان سوخت زمستانی فوق العاده نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

علیرضا غفاری سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی در ارتباط زنده با بخش خبر سیما گفت: سقف تراکنش غیر حضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی گفت: به موجب ابلاغیه امروز بانک مرکزی به شبکه بانکی، سقف انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی به یک میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین تراکنش‌های خرید با ابزار‌های پذیرش و پوز‌ها و IPG‌ها و تراکنش غیر حضوری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی تصریح کرد طبق بخشنامه امروز بانک مرکزی، نقل و انتقال وجوه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون نیاز به ارائه مدارک ومستندات داشت که این آستانه هم به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تا ۴۰۰ میلیون نیاز به مستندات نیست و مازاد بر آن باید با ارائه مستندات و مدارک باشد.

سقف برداشت از خودپرداز بانک بطور روزانه ۲۰۰ هزار تومان از هر کارت و سقف انتقال وجه کارت به کارت با دستگاه خودپرداز بانک ۱۰ میلیون تومان در روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟