Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلباغی از توزیع ‌یک‌هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز در بین نیازمندان کردستان خبر داد و گفت: این کمک مومنانه با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و مشارکت ستاد کانون‌های مساجد کردستان در قالب طرح نذر قربانی جمادی الثانی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، امروز چهارشنبه در فرآیند توزیع گوشت‌های قربانی در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: طرح قربانی اول ماه به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری و مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: در این طرح که ابتدای هر ماه قمری صورت می‌پذیرد؛ گوشت‌های قربانی با مشارکت خیرین بین‌ نیازمندان در سطح کشور توزیع می ‌شود که امروز برای دومین بار شاهد توزیع کمک‌های مومنانه این موسسه در طرح قربانی ماه جمادی الثانی در استان هستیم.

 

گلباغی با بیان اینکه کمک به نیازمندان وظیفه شرعی همه انسان‌هاست، افزود: بعد از اعلام موسسه حضرت خدیجه‌(س) زمینه شناسایی نیازمندان استان توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با همکاری موسسات خیریه آغاز شد و زمینه بهره مندی هزار و 200 خانواده از این کمک‌ها فراهم شد.

 

وی این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه به نیازمندان برشمرد و عنوان کرد: یک‌هزار و 800 کیلو گوشت قرمز در قالب هزار و 200 بسته در بین خانواده های نیازمند از جمله روحانیون، خادمین مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه این گوشت‌ها در سطح استان توزیع می‌شود، یادآوری کرد: 15 کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در شهرستان‌های دهگلان، کامیاران، دیواندره، سروآباد، مریوان و سنندج در توزیع این گوشت‌های قربانی همکاری کنند.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین