Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیین نصب پلاک افتخار با حضور فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ ثامن الائمه(ع)، تیپ ۳۸ زرهی ،معاون فرماندار و رئیس بنیاد شهید تربت جام بر سر در منزل شهید پیر محمد غزنینی انجام شد.   امیر مستشاری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ ثامن الائمه (ع) گفت: خون پاک و مطهر شهدا تقدیم دفاع از اسلام و انقلاب شد و یاد شهدا مصداق یاد خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه ما وظیفه داریم نگذاریم یاد و خاطره آنان به فراموشی سپرده شود.   انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکریم خانواده شهدا خانواده شهدا مادر شهید شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ نماینده‌ی اسبق ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در این مراسم شهادت را هدف غایی مردان بی ادعا و پویندگان راه حق و حقیقت دانست وگفت: عظمت و اقتدار این نظام مرهون روحیه‌ی اخلاص و شهادت طلبی فرزندان رشید این سرزمین است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک همچنین به سیره‌ی اخلاقی و منش رفتاری سردار شهید محمدرضا زاهدی اشاره و تصریح کرد: آگاهی، بصیرت، نبوغ و ولایتمداری این نیروی ارزنده‌ی جبهه‌ی انقلاب، از او شخصیتی الگو و تحول ساز ساخته بود.
وی با اشاره به سوابق مدیریتی و فرماندهی ایشان در واحد‌های مختلف رزمی و نظامی وبا تجلیل از تلاش‌های صادقانه‌ی این سردار بی ادعا در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس گفت: سردار شهید زاهدی در حدود نیم قرن از تلاش‌های مجاهدانه و شبانه روزی خویش در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت و عرصه‌ی حفاظت از امنیت این آب وخاک از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و حضور پر شور آحاد مردم در مراسم یادبود این شهید والامقام، که زمانی فرماندهی لشکر ۱۶ قدس گیلان را نیز بر عهده داشت، نشان از خلوص وخدمت بی منت این شهید در عرصه‌های مختلف است.
در این مراسم که آیت الله فلاحتی، نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان وامام جمعه‌ی رشت؛ دکتر اسدالله عباسی، استاندار، جمعی از فرماندهان نظامی و پیشکسوتان سپاه گیلان نیز حضور داشتند، در سوگ فراق شهدا نوحه سرایی شد.
در پایان به پاس خدمات ارزنده‌ی سردار سرلشکر محمدرضا زاهدی در کسوت فرماندهی لشکر ۱۶ قدس گیلان از فرزندان این شهید بزرگوار در حضور همسر وبرادران این شهید قدردانی شد.
سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی در سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۷ مسئولیت فرماندهی لشکر ۱۶ قدس گیلان را بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • حال و هوای بارگاه ثامن الائمه(ع) در چهارشنبه زیارتی
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • آیین وداع با پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی
  • ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق