Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@08:49:25 GMT

نهضت خانه سازی در اردستان به راه افتاده است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۲۹۲

نهضت خانه سازی در اردستان به راه افتاده است

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: نهضت خانه سازی با هدف تامین مسکن واجدان شرایط در اردستان به راه افتاده و هرچه زمان می گذرد بر شتاب و روند اجرای ۳ پروژه مربوط به آن افزوده می‌شود.

حمیدرضا تاملی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه نهضت خانه سازی با هدف تامین مسکن واجدان شرایط در اردستان به راه افتاده و از امروز تمام اعضای شورای اداری شهرستان ماموریت دارند تا هرچه زمان می گذرد بر شتاب و روند اجرای ۳ پروژه مربوط به آن اضافه کنند، اظهار کرد: در حال حاضر سه پروژه مسکن ساز، مسکن ۸۰ واحدی محرومان، پروژه تحت پوشش کمیته امداد که شامل ۱۵۰ واحد است و پروژه ۳۲۰ واحدی خیران مسکن ساز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین با پیگیری های به عمل آمده هر فردی که بخواهد در هر نقطه ای از مناطق روستایی شهرستان اقدام به خانه سازی و یا تخریب و نوسازی داشته باشد ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره و ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض در اختیار او قرار خواهیم داد.

تاملی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان با توجه به اینکه روزهای پایانی فعالیت دولت است نباید تحت تاثیر موضوعات حاشیه ای قرار گیرند و ماموریت اصلی خود که همان خدمت به مردم است را فراموش کنند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: امسال پایان اسفندماه آخرین مهلت جذب اعتبارات عمرانی است و مدیران دستگاه ها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند که اعتبارات تملک دارایی را جذب کنند وگرنه باید پاسخگو باشند.

اردستان در بخش اشتغال، بحران را رد کرده است

همچنین نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد ادارات شهرستان اردستان مساوی نیست به ایسنا گفت: به عنوان نماینده مردم از برخی از دستگاه های شهرستان گلایه مندم که تلاش لازم را برای جلب رضایت مردم ندارند. در بخش راه  شرمنده مردم هستیم و علی رغم همه جذب اعتباراتی که در چند سال گذشته داشتیم ولی وضعیت راه های شهرستان اردستان در شان مردم نیست.

سیدصادق طباطبایی نژاد با بیان اینکه همچنین در بخش کشاورزی، شهرستان وضعیت خوبی ندارد و بخش کشاورزی اردستان در حال فروپاشی است، اضافه کرد: از سال ۹۳ اولین شهرستانی که برای چاه های کشاورزی آن کنتور هوشمند نصب شد کشاورزان اردستان بودند، ولی این صرفه جویی هیچ سودی برای آن ها نداشت که نشان از ضعف مدیریت در این بخش است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت اشتغال در شهرستان، گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما در ۵ سال گذشته موضوع اشتغال بوده است و در حال حاضر خوشبختانه در بخش اشتغال جهش بسیار خوبی داشتیم به طوری که هر فردی که نیاز به شغل معمولی داشته باشد برای آن فرد کار داریم.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: شهرستان اردستان در بخش اشتغال بحران را رد کرده است و از هم اکنون باید در بخش کیفیت کار برای جوانان شهرستان قدم برداریم تا در نهایت به مهاجرت معکوس جمعیت منجر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها خانه سازی خانه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است

فرشید ایلاتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  نمونه بارز تحقق شعار سال در خصوص مشارکت های مردمی  در جهش تولید  در حوزه مسکن  است چراكه دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و تخصیص تسهیلات بازار مسکن را به سمت رونق هدایت کند.

وی افزود: اجرای پروژه‌های ویلایی سازی و کوتاه مرتبه سازی خود می تواند این طرح را به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن برساند.

او اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ساخت و تخصیص زمین به متقاضیان خود اثر بسیار مستقیمی بر بهبود وضعیت بازار مسکن خواهد داشت.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: تنها  راهکار برای برون رفت از رکود بازار مسکن واگذاری پروژه های مسکونی به  متقاضیان وسازندگان مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود