Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@19:24:32 GMT

آغاز مرمت مجدد مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۳۱۹

دولت اردن از شروع مجدد تعمیر و بازسازی مسجدالاقصی خبر داد. ناطقان: به نقل از سایت خبرگزاری فلسطین الیوم، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در دیدار با کمیسیون پارلمانی فلسطین گفت، اقدامات برای بازسازی مسجد پس از تلاش‌های دیپلماتیک اردن مجددا شروع شد.

وی افزود، اردن قویترین حامی فلسطین باقی خواهد ماند و موضعش درباره مساله فلسطین ثابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الصفدی افزود، حفاظت از مقدسات اقدام همیشگی اردن است. حاکمیت قدس متعلق به فلسطین است و قیمومیت مقدسات مسیحی و اسلامی برعهده اردن است اما مسؤولیت حفاظت از قدس و مقدسات آن برعهده فلسطین و اردن و تمامی کشورهای عربی اسلامی و بین‌المللی است. منبع: ایسنا برچسب ها: مرمت ، مسجد الاقصی ، بازسازی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرمت مسجد الاقصی بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخمصه اردن پس از واکنش تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی

وزیر خارجه اردن پس از دودستگی های ایجاد شده در این کشور درباره حمایت امان از رژیم صهیونیستی و فعال شدن پدافند آن در بامداد یکشنبه، سعی در آرام کردن اوضاع دارد.

به گزارش مشرق، رای الیوم با اشاره به موضع گیری اردن درباره تحولات منطقه نوشت: «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن در اولین گفت وگوی خود پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، فعال شدن پدافند هوایی این کشور در بامداد یکشنبه را اقدامی حاکمیتی و ملی اردن دانست نه دفاع از اسرائیل. بحث و جدلی که الصفدی سعی کرد به آن پایان دهد، مربوط به اقدامات دفاعی است.

به نوشته رای الیوم، الصفدی گفت که این اقدام حاکمیتی هر کشوری را که به دنبال شلیک موشک یا ارسال هواپیما علیه کشوری دیگر منطقه از حریم هوایی اردن باشد را نیز شامل خواهد شد و بستن حریم هوایی این کشور به روی همه طرف‌ها را به مثابه پروتکلی نظامی دانست که شامل اسرائیل و دیگران می‌شود.

رای الیوم با اشاره به دودستگی ایجاد شده در اردن پس از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی و حمایت اردن از این رژیم نوشت: طی ساعات گذشته دولت اردن به دنبال کاستن از بحث و جدلی است که پس از بامداد یکشنبه به وجود آمده، به ویژه که رسانه های رژیم صهیونیستی وارد عمل شده و به دنبال تحریک احساسات اردنی ها برآمده اند.

شب گذشته ایمن الصفدی در گفت وگو با یک رسانه آمریکایی، گفت: هر چیزی که به آسمان ما وارد شود، حریم هوایی ما را نقض می‌کند و معتقد هستیم خطری برای اردن محسوب می‌شود، به همین دلیل ما هر کاری که در توانمان باشد، برای پایان دادن به این تهدید انجام خواهیم داد و این همان کاری است که باید انجام دهیم. آنچه رخ داد نشانه‌ای از بدتر شدن وضعیت خطرناک بود مگر اینکه با عامل این همه تنش که تجاوز اسرائیل به غزه و ادامه فقدان افق سیاسی است، مقابله کنیم.

وزیر خارجه اردن عملیات تنبیهی ایران را یک حمله تلافی جویانه در مقابل حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق دانست و اضافه کرد که تهران تنها زمانی پاسخ داد که کنسولگری آن کشور هدف قرار گرفت.

در همین رابطه، ارتش اردن نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای جلوگیری از سوء استفاده از آسمان این کشور، تعداد پروازهای گشتی خود را افزایش داده است.

ارتش اردن در این بیانیه افزوده است: تشدید سورتی پروازهای ما تائید می‌کند که ما اجازه نخواهیم داد از حریم هوایی ما توسط هیچ طرفی و برای هر هدفی استفاده شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: به هیچ طرفی اجازه نمی دهیم حریم هوایی‌مان را نقض کند/ اردن میدانی برای جنگ منطقه ای نخواهد شد
  • اردن: اولین گام برای کاهش تنش، توقف تجاوز به غزه است
  • وزیرخارجه اردن: با نفوذ پهپادهای اسرائیلی هم مقابله خواهیم کرد!
  • مخمصه اردن پس از واکنش تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • «أیمن الصفدی» به نقش اردن در رهگیری موشک‌های ایران اذعان کرد
  • اردن: نتانیاهو در تقابل با ایران می‌خواهد حواس‌ها از غزه پرت شود
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر
  • اردن: مسئولیت جلوگیری از افزایش تنش با اسرائیل است
  • الصفدی: اردن خواهان روابط حسنه با ایران است
  • اردن سفیر ایران را احضار کرد