Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس قوه قضاییه گفت: رابطه دولت با ملت رابطه تعریف شده است و آنچه روابط بین ملت و دولت را رقم می‌زند منافع ملی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی در دوازدهمین گردهمایی مجازی نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور، اظهار کرد: رابطه دولت با ملت رابطه تعریف شده است، آنچه روابط بین ملت و دولت را رقم می‌زند منافع ملی است و باید برای حفظ منافع ملی تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: منافع ملی تنها به مرز و بوم و جغرافیا مربوط نمی‌شود و می‌تواند منافع غیر از سرزمین هم جزو منافع محسوب شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: امام (ره) منافع ملی و مصالح انسان را با هم پیوند زد و ترکیبی بین ملیت و اسلامیت را رقم زد و نگاه علمای بزرگ و در راس آن امام این بود که تقابلی بین اسلامیت و ملیت نیست بلکه پیوند این دو می‌تواند نجات بخش جامعه باشد و حفظ دفاع از وطن را در جامعه افزایش دهد.
وی تصریح کرد: امام بزرگوار به نحوی عمل کردند که جمهوریت و اسلامیت، ملیت و اسلامیت، مصالح انسان معاصر با منافع ملی با هم پیوند خورد و سازوکار این پیوند ایجاد شد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه منافع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت

با اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را هم نهایی و جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • یووال نوح هراری: نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ شکست او در طول جنگ تصادفی نیست؛ این میوه تلخ چندین سال سیاست های فاجعه بار است/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم/ متحدان ما یکی یکی از آنچه در غزه می‌گذرد وحشت زده شده‌اند
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخی تمدنی است
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • نرخ بالای هدررفت آب در سیلاب‌ها / تعارض منافع مانع اجرای آبخیزداری در کشور