Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا احمد فخری روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با موضوع خرید و فروش املاک و اجاره بها در سرسرای فرمانداری برگزارشد، افزود: رفع نیازهای فرهنگی مردم می تواند به رفع بسیاری از مشکلات در حوزه های دیگر منجر شود.

وی با اشاره به مشکلات اجاره بها و موعد عقد قراردادهای اجاره نشینی در جوانرود گفت: فرماندار این شهرستان با همکاری ادارات و نهادها با تشکیل کارگروهای مختلفی درصدد بررسی و حل این مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جوانرود نیز گفت: مهمترین رکن هر جامعه ای زیرساخت های فرهنگی آن است که بایستی تقویت شود.

رستگار یوسفی، بر توجه و اهتمام ویژه به طرح پیوست فرهنگی در پروژه های مختلف تاکید کرد و افزود: این الگو با توجه به شرایط روز جامعه بایستی به روزرسانی شود.

وی به پیگیرهای لازم برای حل مشکلات اجازه نشینی در شهر جوانرود اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۷ کارگروه برای رفع مشکلات اجاره نشینی در این شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار جوانرود حل مشکلات تعاونی مسکن را در کاهش اجاره بهای مسکن موثر دانست و اظهارامیدواری کرد: با حل مشکلات تعاونی مسکن و همچنین اقدام ملی مسکن بتوانیم درجهت حل مشکلات اجاره بهای مسکن در شهر جوانرود گامی برداریم.

یوسفی همچنین به مشکلات عقد قراردادهای اجاره نشینی در جوانروداشاره کرد و یادآورشد: ضرورت دارد عقدقراردادهای اجاره نشینی در جوانرود هرساله از اول سال جدید منعقد می شود به ماه های بعد از مرداد موکول شود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه جوانرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه جوانرود معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه جوانرود اخبار کنکور اجاره نشینی حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن جزء مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است، گفت: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن جز مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم به کار می‌گیریم.

عطایی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و شهرسازی اقدامات خوبی انجام شده است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه‌سازی در استان همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

عطایی یادآور شد: در حوزه شهرسازی نیز در جهت جلب رضایت شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو مدیرکل سابق راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 747805

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ