Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام رشد 35.5 درصدی حجم منابع تجهیز شده توسط این بانک ، از پرداخت 545 هزار میلیارد ریال تسهیلات تا پایان دی ماه خبر داد.
خدارحمی در این نشست با اشاره به نقش کلیدی رسانه‌ها در شفاف سازی و آگاهی بخشی گفت: بانک کشاورزی تنها نهاد مالی تخصصی بخش کشاورزی ، از سال 1312 -دو سال قبل از دانشگاه تهران- تاسیس شد و 87 سال پایداری بیانگر اهمیت بخش کشاورزی برای این بانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه همگام با توسعه کشور و توسعه بخش کشاورزی، بانک کشاورزی هم توسعه یافته است تا بتواند بهتر و بیشتر از بخش کشاورزی حمایت کند.
خدارحمی به وسعت حوزه خدمت خدمت رسانی و حمایتی بانک و رشد 8.8 درصدی بخش کشاورزی در سال گذشته که موجب مثبت شدن رشد اقتصاد غیر نفتی شده است اشاره کرد و اظهار داشت: همچنان بخش کشاورزی موتور اقتصاد کشور است و خرسندیم که وظیفه تامین و تجهیز منابع برای حمایت از بخش کشاورزی بر عهده ماست.
وی در ادامه با اعلام رشد 35.5 درصدی حجم منابع تجهیز شده توسط این بانک در سال جاری ، تصریح کرد: حجم منابع تجهیز شده با 450 هزار میلیارد ریال افزایش در 10 ماهه سال جاری، از 1540 هزار میلیارد ریال عبور کرده است و این رشد خیره کننده در شرایطی رخ داده که نسبت منابع ارزان ما بیشتر شده و حتی نسبت به سال گذشته 4 درصد رشد داشته است . قطعا این موفقیت ،نشانه اعتماد مردم به بانک و کیفیت خدمات ماست.
خدارحمی اظهار داشت: از محل این منابع تا پایان دی‌ماه 545 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده‌ایم که نسبت به پایان سال 98 بیش از 29.7 درصد رشد داشته است. وی خاطرنشان کرد: امسال در مقایسه با سال‌های قبل سهم بیشتری از پرداخت ها سرمایه ای بوده به طوری که در ده ماهه سال جاری 61 درصد پرداخت ها به صورت سرمایه ای و برای کمک به زیرساخت‌های بخش کشاورزی ، افزایش ظرفیت‌های بخش و توسعه مکانیزاسیون بوده است و سهم تسهیلات سرمایه در گردش 39 درصد بوده که برای تجهیز آن ها در اختیار واحدهای موجود قرار گرفته است.
مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه به تشریح عمده موارد حمایتی بانک کشاورزی از بخش کشاورزی پرداخت و تاکید کرد: در حوزه توسعه گلخانه ها که بسیار اولویت دار است توانسته ایم در سال های اخیر به سرعت گلخانه های کشور را افزایش دهیم. در ده ماهه امسال با پرداخت 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات، دو هزار هکتار به سطح گلخانه های کشور اضافه شده است .از جمله می توان به احداث گلخانه مدرن و بی نظیر ارس تارلا به مساحت 88 هکتار در منطقه آزاد ارس در جلفا که محصولات با کیفیت صادراتی و درجه یک تولید می کند و نیز گلخانه مامونیه در استان مرکزی و همچنین شهرک های گلخانه ای در مغان ، خراسان شمالی و خراسان جنوبی که در حال ساخت هستند اشاره کرد که تاثیر زیادی بر تولیدات سبزی و صیفی کشور خواهند داشت.
منبع: روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با اشاره به پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در سال گذشته برای جامعه ایثارگری گفت: این میزان تسهیلات به ۶۱۶ نفر ازجامعه ایثارگری استان پرداخت شد.

حجت الاسلام داوود میرزایی افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یکهزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

حجت الاسلام میرزایی اظهارکرد: برای یکهزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران پارسال حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال تسهیلات خرید مسکن پرداخت و برای ۱۰۲ نفر از ایثارگران هم مناسب سازی شد.

وی گفت: ۴۳۹ نفر نیز پارسال برای حرفه آموزی به مراکز آموزش فنی وحرفه ای معرفی شدند و دو هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر هم حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکلهای ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاههای هنرهای تجسمی، نمایشگاههای کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی افزود: "طرح سپاس" دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی درسال گذشته بود.

آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار شهید، ۲۰ هزار و ۸۸۹ جانباز و دو هزار و ۵۷ آزاده دارد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣