Web Analytics Made Easy - Statcounter

بی‌بی‌سی اعلام کرد: رییس ستاد مشترک ارتش اسرائیل ، در هشداری به آمریکا هرگونه بازگشت احتمالی به برجام را یک «اشتباه» خوانده و از دستور خود مبنی بر تدارک چند برنامه عملیاتی نظامی دیگر در قبال ایران خبر داده است.

او گفته «بازگشت به برجام یا حتی توافقی مشابه که از جنبه های مختلف بهبود یافته باشد از نقطه نظر عملیاتی و استراتژیک اسرائیل، بد یا اشتباه است» و «من به ارتش اسرائیل دستور داده‌ام که علاوه بر نقشه های عملیاتی‌ای که تدارک دیده‌اند، چند نقشه عملیاتی دیگر نیز آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به نظر می رسد این اظهارات کم سابقه فرمانده ارتش اسرائیل هشداری به دولت بایدن باشد که می‌گوید "اگر ایران تعهد کامل به برجام را در پیش بگیرد" به این توافق برخواهد گشت؛ برخی ناظران معتقدند که این اظهارات، می‌تواند منعکس کننده نظرات دولت نتانیاهو باشد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اسرائیل برجام آمریکا اسرائیل برجام دولت بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی

محمد رئیسی  اظهار کرد: تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته و به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی های کارکنان لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه لزوم همکاری و صبوری شهروندان در شرایط بحرانی بسیار مهم است، افزود: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طغیان رودخانه های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش های کارکنان عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به این شرایط جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ‌ضروری و همچنین افراد از مجاورت تیرهای برق، کابل‌ های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هشدار مهم سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل؛ تا اطلاع ثانوی خارج نشوید
  • هشدار رئیس سیا درباره شکست اوکراین تا پایان سال
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش به اسرائیل : خطا کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ببینید | هشدار صریح ابراهیم رئیسی به اسرائیل در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه