Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:26:46 GMT

خانه‌های استیجاری به یک معضل تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۳۸۴

خانه‌های استیجاری به یک معضل تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی درجلسه  شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: عدم نظارت مدیران بر زیرمجموعه‌ها از مشکلاتی است که مردم و ارباب رجوع به آن انتقادهای زیادی دارند.

وی خاطرنشان کرد: خانه‌های اجاره‌ای در مناطق مرزی به یک معضل جدی تبدیل شده است که باید به صورت ویژه در این راستا ورود و نظارت‌ها بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله‌مرادی تصریح کرد: نظارت و اتخاذ قانون و مقررات در صدور مجوز و فعالیت خانه‌های بوم‌گردی و خانه‌های استیجاری ضروری است.

وی اذعان کرد: بارها این مشکل را به سازمان گردشگری استان تذکر داده‌ایم ضمن اینکه برگزاری تورهای مختلط از دیگر نکاتی است که بسیار نگران کننده است و باید تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شود.

وی همچنین گفت: بسیاری از برنامه‌های ورزشی در این استان برگزار می‌شود که مدیرکل ورزش و جوانان از آن اطلاع ندارد.

وی اضافه کرد: هر دستگاهی که به حوزه ورزشی، فرهنگی و غیره ورود می‌کند باید با هماهنگی دستگاه مربوطه باشد چرا که هر نوع مشکلی که پیش بیاید از چشم آن دستگاه می‌بینیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: اگرچه تعطیلی همه برنامه‌ها دستور است اما جز برنامه‌های حوزه دینی، تمامی برنامه‌ها برگزار می‌شود و این اشکال دارد.

الله‌مرادی کرد: همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی یک مسابقه‌ در استان برگزار کردیم که ۸ هزار نفر در آن شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: 740 نفر از شرکت کنندگان این مسابقه خارج از استان بودند، و به تمامی برندگان هدایای اعطا شد.

انتهای پیام/2330/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کردستان امر به معروف و نهی از منکر مناطق مرزی ورزشی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، مجلس سنای آمریکا با اکثریت آرا به قانونی رأی مثبت داد که اگر مالک تیک تاک، شرکت فناوری چینی بایت دنس، نتواند برنامه ویدیوی کوتاه محبوب را طی ۹ ماه تا یک سال آینده واگذار کند، استفاده از این شبکه اجتماعی را در آمریکا ممنوع می‌کند.

این لایحه  به دلیل نگرانی گسترده قانونگذاران آمریکایی مبنی بر اینکه چین می‌تواند به داده‌های آمریکایی‌ها دسترسی پیدا کند یا با این برنامه از آنها نظارت کند، توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که روز چهارشنبه آن را امضا خواهد کرد.

سناتور مارکو روبیو، نماینده ارشد حزب جمهوری خواه گفت: سال‌ها به حزب کمونیست چین اجازه داده‌ایم یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها را در آمریکا کنترل کند که به طرز خطرناکی کوته بینانه بود. یک قانون جدید مالک چینی خود را ملزم می‌کند که این برنامه را بفروشد که اقدام خوبی برای آمریکا است.

نبرد چهار ساله بر سر تیک‌تاک که ۱۷۰ میلیون نفر در آمریکا از آن استفاده می‌کنند، تنها یک جبهه در جنگ بر سر اینترنت و فناوری بین واشنگتن و پکن است. هفته گذشته، اپل اعلام کرد که پکن به دلیل نگرانی‌های امنیت ملی چین به آن دستور داده است تا واتس اپ و موضوعات پلتفرم‌های متا را از اپ استور خود در چین حذف کند.

تیک‌تاک قرار است به دلیل اصلاحیه اول این لایحه را به چالش بکشد و انتظار می‌رود کاربران تیک‌تاک نیز دوباره اقدامات قانونی لازم را انجام دهند. یک قاضی آمریکایی در مونتانا در ماه نوامبر ممنوعیت ایالتی تیک‌تاک را با استناد به دلایل آزادی بیان مسدود کرد.

اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا گفت ممنوعیت یا الزام واگذاری تیک‌تاک یک سابقه جهانی نگران‌کننده برای کنترل بیش از حد دولت بر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند.

تیک‌تاک که می‌گوید داده‌های کاربران آمریکا را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد فوراً درباره این موضوع اظهارنظر نکرد، اما به کارمندان گفته است که به سرعت به دادگاه می‌رود تا این قانون را مسدود کند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی تلاش دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا برای مسدودسازی تیک تاک و پیامرسان وی چت در این کشور با ممانعت دادگاه‌ها روبرو شد. با این حال، کارشناسان می‌گویند، اگر بایت دنس نتواند این برنامه را واگذار کند قانون جدید به دولت بایدن پایه قانونی قوی تری برای ممنوعیت تیک‌تاک می‌دهد

این لایحه همچنین ابزار‌های جدیدی را در اختیار کاخ سفید قرار می‌دهد تا فروش سایر اپلیکیشن‌های خارجی‌ها را که به نظر آنها تهدیدی امنیتی هستند، ممنوع یا اجبار کند.

سناتور دموکرات ران وایدن گفت که نگران است این لایحه اختیارات گسترده این قانون توسط دولت آینده برای نقض حقوق متمم اول آمریکایی‌ها مورد سوء استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد