Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده گفت: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا شهرداری تبریز وارد عمل شد و در حوزه های سلامت، خدمات اجتماعی، امور داوطلبانه و آموزش،  مشارکت های مردمی، درکنار متولیان سلامت و تشکیل جلسات کارشناسی مستمر با مجموعه بهداشت درمان و آموزش پزشکی شیوه نامه های تخصصی ضدعفونی و مقابله با ویروس کرونا در راستای نیازهای شهری تدوین و از طرفی نیز محتواهای لازم آموزشی شهروندان از طریق اکران عمومی در بیلبوردهای شهری، وسایل حمل و نقل عمومی و تمام‌ مراکز زیر مجموعه شهرداری توسط این ستاد آماده و در اختیار سازمان های مرتبط قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن زاده با اشاره به طرح واکسیناسیون تصریح کرد: در دوره جدید مقابله با شیوع ویروس کرونا اداره کل سلامت شهرداری از طریق ظرفیت های موجود با تمام امکانات برای مشارکت در واکسیناسیون همسو با متولیان سلامت اماده همکاری است.

وی در خصوص ضرورت این طرح بیان کرد: باید توجه جدی نمود که واکسیناسیون علیه عفونت ویروس کرونا اقدامی بسیار مهم و ضروری است تا علاوه بر حفظ و صیانت از سلامت شهروندان، مشاغل و امنیت روحی و روانی افراد نیز حفظ گردد و اگر مردم به عنوان یک موضوع ثانویه با واکسیناسیون برخورد کنند و بی احتیاطی و عادی پنداری شود  قطعا در آن صورت ما برای مدت طولانی در این وضعیت خواهیم ماند.      

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز افزود: ضرورت تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک های استاندارد پزشکی بسیار مهم است که امیدواریم با همکاری و همسویی مردم بزودی شاهد تبعات مثبت واکسیناسیون و ریشه کنی قطعی ویروس منحوس کرونا باشیم.

48

کد خبر 1480544

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی شهرداری تبریز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: کار واکسیناسیون دام‌های سبک با مشارکت ۵۰ گروه دامپزشکی انجام می‌شود.
یارویسی افزود: بیماری آبله یکی از بیماری‌های مهم در بین دام‌های بین بیماری‌های دامی است  و در صورت بروز و شیوع منجر به خسارت‌های سنگین در دام‌های سبک به ویژه نابالغ می‌شود و تلفات زیادی را به بار می‌آورد.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: اجرای عملیات مایه کوبی دام در استان کاملاً رایگان است.

دیگر خبرها

  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • اجرای طرح واکسیناسیون علیه عفونت تنفسی و گوش در بوشهر
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم