Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، مرتضی شیخ زاده خاطر نشان کرد: امیدواریم هموطنان عزیز ما نیز با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا، به حقوق مردم جزیره قشم به عنوان  میزبان احترام بگذارند.

وی ادامه داد: تیم های بازرسی در حوزه گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همانند همیشه و سخت تر از گذشته وبه صورت منظم به نظارت از مراکز اقامتی، خدماتی و تفریحی مشغولند و این دستور صادر شده است تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف و تخطی از پروتکل های تصویب شده در ستاد ملی کرونای کشور، بدون درنظر گرفتن حجم متقاضیان، مراکز متخلف پلمب و تا پایان فروردین ۱۴۰۰ اجازه فعالیت نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: طبق هماهنگی انجام شده با ستادکرونا و مقام قضایی شهرستان قشم با گردشگرانی که در قالب گروه های بزرگ و فاقد امکانات لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در جزیره قشم و اماکن گردشگری تردد می نمایند، برخورد قانونی می شود.

شیخ زاده تاکید کرد: سلامت ساکنان جزیره و میهمانان قشم اولویت نخست ما می باشد و صمیمانه از گردشگران درخواست داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، خاطره خوبی هم برای خود و هم برای میزبانان، برجای بگذارند.

46

کد خبر 1480541

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مریمی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل که غیرمجاز و فاقد مجوزبهداشتی بود  به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ مریمی گفت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد جدی خواهد داشت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • توزیع نابرابر سفر خانوارهای ایرانی؛ فقط ۱۸درصد مستاجران سفر رفته‌اند!
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات