Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی با شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده دیدار الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق اظهار کرد: به طور طبیعی  حضور در لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار سختی است و تمام تیم‌ها باکیفیت و  به خوبی برای این رقابت‌ها تجهیز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع قرعه دشواری را پیش رو داریم.

چمنیان افزود:  پاختاکور نیازی به معرفی ندارد، زیرا سال‌ها است که این تیم و البته فوتبال ازبکستان مقابل تیم‌های ایرانی خوب ظاهر می‌شوند. کلاس فوتبال ازبکستان متأثر از شرق اروپا است و استحکام زیادی دارد. پاختاکور تیم منسجم، باسابقه و خوبی است که یکی از حریفان سخت ما در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود.

تیم شارجه امارات ساختار منسجم و منضبطی دارد 

او درباره  همگروهی با تیم شارجه امارات  اظهار کرد: این تیم  اماراتی در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در بین کشور‌های حوزه خلیج‌فارس داشته و با استفاده از بازیکنان خارجی با کیفیت و مربیان خارجی و از همه مهمتر ساختار منسجم و منضبط موفقیت‌های زیادی داشته است. 

هیچ تیمی در آسیا آسان نیست 

مربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: اطمینان دارم در تقابل با هر یک از تیم‌های الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق هم که با صعود از مرحله پلی‌آف در گروه ما قرار می‌گیرند، کار سختی داریم. سبک فوتبال عراق خیلی شبیه ایران است و البته فیزیکی‌تر هستند. عربستان هم جزو کشور‌های خوب در فوتبال آسیا است. گروه سختی داریم و هیچ تیمی آسان نیست.

مقدمات آماده سازی تراکتور  برای لیگ قهرمانان آسیا انجام می شود 

چمنیان خاطرنشان کرد: مسلم است باید به سختی و به خوبی برای مسابقات آماده شویم. خوشبختانه کادر مدیریتی و مالک باشگاه سخت در تلاش هستند از اکنون مقدمات آماده‌سازی تیم برای لیگ قهرمانان انجام شود. قرار است در یکی، ۲ روز آتی جلساتی برگزار شود که یکی از سرفصل‌های آن‌ها برنامه آماده‌سازی تیم برای حضور در رقابت‌های آسیایی است. هر چند فرصت زیادی نمانده، اما تا شروع لیگ قهرمانان می‌توان کار‌های خوبی انجام داد.

تراکتور به عنوان نماینده ایران در آسیا پرقدرت  ظاهر می شود 

او گفت: تیم تراکتور را باید به شکلی آماده کنیم که ضمن قدرتمند کار کردن در لیگ برتر در آسیا هم شرایط خوبی داشته باشد. حدود ۸۰ روز تا لیگ قهرمانان باقی مانده و امیدوارم با آمادگی بیشتر به عنوان نماینده ایران پرقدرت و باکیفیت ظاهر شویم. استراتژی تراکتور و سطح هواداران بی‌شماری که نه تنها در ایران بلکه در کل جهان  داریم صعود به مرحله بعدی است و باید برای این راه تلاش کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور خاطر نشان کرد: تیم تراکتور را باید به خوبی تجهیز کنیم. بخشی از این موضوع مربوط به حوزه فنی است که خوشبختانه با تدابیر مسعود شجاعی و کادر فنی این موضوع در حال انجام است. همچنین درحوزه مدیریت هم مسئولان و مالک باشگاه دغدغه زیادی دارند اگر این ۲ اتفاق دست به دست هم بدهند به عنوان یک مدعی دست کم در مرحله گروهی موفق ظاهر خواهیم شد و به مرحله بعدی می‌رویم.

پیروزی آلومینیوم برابر پرسپولیس زنگ خطر را به صدا در آورد 

چمنیان درباره وضعیت تیم تراکتور در اردوی تهران و قبل از بازی با آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: اردوی تیم ما به علت سرمای هوای تبریز در تهران برگزار می‌شود و تاکنون  تمرینات خوب و با کیفیتی انجام دادیم. بازیکنان انگیزه خوبی بعد از پیروزی  برابر تیم گل گهر سیرجان به دست آوردند  و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

او افزود: بازی خیلی سختی برابر تیم آلومینیوم اراک پیش رو داریم، زیرا این تیم در آخرین مسابقه‌اش توانست پرسپولیس را شکست دهد. به هر حال پیروزی اخیر آلومینیوم برای تمام تیم‌ها زنگ خطر را به صدا در آورد و باید با تمام قوا در این مسابقه شرکت کنیم. خوشبختانه با برنامه‌هایی که در نظر گرفته‌ایم امیدواریم در این بازی خانگی دست پر خارج شویم و بتوانیم روند بالانشینی در جدول را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید

قرعه کشی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا/ استقلال در گروه مرگ، پرسپولیس و خلیل زاده به هم رسیدند

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم