Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@11:18:28 GMT

درخشش ادامه دار سردار آزمون در امارات

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۵۴۷

درخشش ادامه دار سردار آزمون در امارات

سردار آزمون باز هم در ترکیب زنیت و از اردوی دوستانه و زمستانی این تیم در امارات درخشید و این بار مقابل اورال روسیه موفق به گلزنی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان دیدار تدارکاتی تیمش مقابل اورال موفق به گلزنی شد.

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که اردوی زمستانی خود را در دبی برپا کرده، از ساعت ۱۱:۳۰ امروز چهارشنبه (به وقت ایران) در دیداری تدارکاتی مقابل اورال روسیه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه که در سه نیمه ۴۰ دقیقه‌ای برگزار شد، در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ یاران آزمون مقابل اورال به پایان رسید که ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ روی دو گل تیمش تاثیرگذار بود.

زنیت سنت‌پترزبورگ در حالی در دقیقه ۴۳ به گل اول رسید و کار را به تساوی کشید که سردار آزمون با پیشروی تا محوطه جریمه و پاس به سوتورمین او را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با پاس در عرض توپ را به مالکوم رساند تا این ستاره برزیلی گلزنی کند.

اورال در دقیقه ۴۶ به گل دوم مقابل زنیت رسید، اما سه دقیقه پس از آن سردار آزمون پاس مالکوم را با حرکت در عرض و شوت فنی تماشایی از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه فرستاد و در ادامه هم وندل گل سوم زنیت را به ثمر رساند.

آزمون در مسابقه دوستانه سه روز قبل زنیت سنت‌پترزبورگ هم یک گل به ثمر رسانده و یک هفته قبل هم برابر ریگا یک پاس گل داده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زنیت سردار آزمون زنیت سردار آزمون سردار آزمون زنیت لژیونر های ایران لژیونر های ایرانی زنیت سنت پترزبورگ مقابل اورال سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم

در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی پرتغال تیم پورتو میزبان ویتوریا دگیمارش بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و با توجه به برد یک بر صفر در بازی رفت، با نتیجه چهار بر یک در مجموع دیدار‌های رفت و برگشت پیروز و راهی فینال شد.

مهدی طارمی که بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی پورتو قرار گرفته بود، در دقیقه ۲۶ گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی زد و جواب گل دقیقه یک حریف را داد. پورتو در ادامه دو گل دیگر توسط کونسسائو و پپه به ثمر رساند.

 طارمی تا دقیقه ۸۵ در ترکیب تیمش حضور داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • محبی از لیست روستوف خط خورد