Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:13:34 GMT

۱۸ پهنه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۲۶۲۸

۱۸ پهنه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین موهبتی، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد توسعه خاوران اظهار کرد: تاکنون ۱۸ پهنه سرمایه‌گذاری در استان خراسان جنوبی شناسایی شده و تلاش ما بر این است تا پایان امسال به عدد ۵۰ برسد.

وی افزود: در ابتدای شروع به کار این کمیته چشم‌اندازی براساس اهداف تعریف شد که تقویت فرایند کسب و کار در استان، ارتقای جایگاه استان، معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و شناسایی و واگذاری طرح‌های سرمایه‌گذاری از اهداف و چشم‌اندازها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در فاز اول پیش مطالعات امکان‌سنجی انجام خواهد شد و در فاز دوم اطلس سرمایه‌گذاری را تهیه خواهیم کرد.

رئیس کمیته شناسایی فرصت‌ها و مزیت‌های سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی ادامه داد: در این اطلس مکان‌های مستعد سرمایه‌گذاری و نوع آن مشخص و حتی میزان سرمایه‌گذاری لازم ارائه می‌شود.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی کمترین واحد تولیدی در تملک بانک‌ها را دارد و تعداد آن کمتر از انگشتان یک دست است.

عباس جرجانی بیان‌کرد: سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی بیرجند بیشتر توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد و بخش خصوصی باید با انگیزه‌سازی که برای او صورت می‌گیرد راغب به سرمایه‌گذاری باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شرکت لاستیک سازی خراسان جنوبی ادامه داد: آغاز پروژه استیل کورد در این شرکت مورد بررسی قرار گرفته است.

کد خبر 5132506

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد تولیدی سرمایه گذاری بیرجند ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان شیراز بوشهر کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا سانحه تصادف اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران سرمایه گذاری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا گرمتر می‌شود

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل های پیشیابی هواشناسی با فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب تا روز پنجشنبه شاهد ناپایداری‌ها به صورت گاهی وزش باد و بارش پراکنده و رعد و برق هستیم.

او افزود: این ناپایداری‌ها سبب وزش باد شدید همراه رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، برخورد صاعقه و وقوع رواناب در استان خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سربیشه با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و طبس با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان بوده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۲۷ و ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • هوا گرمتر می‌شود
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی