Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حاتم شاکرمی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال لرستان، با تاکید بر سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه در استان، اظهار کرد: لرستان دارای ظرفیت‌هایی است که می‌تواند سرمایه‌گذار را برای انجام کار در این استان راغب کند.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر بر مواردی متمرکز شدیم که در اختیار وازرت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سراغ پروژه‌هایی که اختیارات تامین منابع کافی آن‌ها را نداریم، نرفته و تنها بر روی طرح‌های وزارت‌خانه متمرکز شدیم، افزود: این طرح‌ها مواردی هستند که حداکثر طی سه ماه ابتدایی سال آینده بایستی به بهره‌برداری و نتیجه برسد.

شاکرمی بیان داشت: در همین راستا طی سفری که مهرماه امسال به استان انجام شد، ۲۹ مصوبه در استان داشتیم و مصصم هستیم که این مصوبات اجرایی شوند، ضمن اینکه وزیر تعاون نیز بارها تاکید کردند مصوبات زمانی برای استان می‌تواند ارزشمند شود که عملیاتی و اجرایی شود و نتیجه تولید و اشتغال آن‌ها در استان محسوس باشد.

وی با بیان اینکه طرح‌های موردنیاز پیگیری در مرکز نیز جداگانه مورد بررسی قرار گیرند، افزود: یکی از مصوبات مشارکت بانک‌ها در طرح‌های عمرانی استان بود که کاری سخت برای ما محسوب می‌شد.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: طی این مدت با مدیران عامل برخی بانک‌ها همچون رفاه کارگران جلساتی داشتیم که مقرر گردید بانک رفاه کارگران ۲۰۰ میلیارد تومان و بانک توسعه تعاون نیز ۱۵۰ میلیارد تومان و در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی استان کمک کنند که در نهایت با پیگیری‌ها اعتبارات به ۴۱۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

شاکرمی اظهار کرد: به منظور پیگیری بیشتر جلسه دیگری با مسوولان وزارت راه برگزار شد و تفاهم‌نامه‌ای بین بانک‌ها و وزارت‌خانه مذکور جهت مشارکت در طرح‌های عمرانی برقرار شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با صندوق‌های بازنشستگی و شستا، تصریح کرد: مقرر شد که عملیات اجرایی طرح‌های نیمه‌تمام شروع شود که این مهم محقق گردید، برخی طرح‌ها نیز نیاز به کلنگ‌زنی داشت که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: تا قبل از ۲۲ بهمن موضوع طرح‌های کوچک و صنایع تبدیلی که اولویت آن توسط فرماندارن مشخص و جمع‌بندی اقدامات را با حضور مسوولان استانی و وزیر تعاون داشته باشیم تا حداقل اجرای این طرح‌ها تاثیرگذاری در حوزه تولید، اشتغال و کاهش بیکاری در استان را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رفاه اجتماعی لرستان وزارت تعاون کارگران کار و رفاه اجتماعی میلیارد تومان وزارت تعاون طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳

شهردار تبریز با بیان اینکه اجرای طرح ناحیه محوری موجب تسریع در حل مشکلات محله‌ای می‌شود گفت: شهرداری امسال اهتمام ویژه‌ای برای بهبود سرانه‌های خدماتی فرهنگی محلات الحاقی همچون خلجان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار صبح امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در دومین بازدید از محلات کم‌برخوردار شهر که طی سال جاری انجام شد با همراهی حجت الاسلام رسول برگی، علیرضا نوای باغبان، حکیمه غفوری، یاسین بجانی و حجت الاسلام سید کاظم سیدکاظم زعفرانچی‌لر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از محلات خلجان بازدید و اظهار کرد: بررسی مشکلات و بازدید میدانی از محلات با هدف تسریع در حل معضلات شهری و استقرار هرچه بیشتر طرح ناحیه محوری در دستور کار امسال شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ناحیه محوری نقش مؤثری در شناسایی و رفع مشکلات محلات شهر دارد، افزود: بهبود خدمات محله‌ای با محوریت مناطق کم برخوردار در دستور کار مناطق ده‌گانه قرار دارد و بر همین اساس، بازدید و بررسی مشکلات شهری محلات خلجان صورت گرفته است.

شهردار تبریز در بازدید از ساختمان اداری شهرداری ناحیه خلجان با تاکید بر تسریع عملیات عمرانی تصریح کرد: این پروژه در چهار طبقه شامل فرهنگسرا در حال احداث بوده و عملیات عمرانی آن ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هوشیار خاطرنشان کرد: بهسازی روشنایی و بهبود وضعیت آسفالت معابر، بهره برداری از سالن ورزشی خلجان، احداث پارک محله‌ای جدید و احداث مجموعه فرهنگی از جمله پروژه‌های حائز اهمیت مورد تاکید مدیریت شهری در محله خلجان بود.

وی ادامه داد: مقرر شد خدمات محله‌ای و برخی پروژه‌های عمرانی تا اواخر شهریورماه توسط شهرداری منطقه هشت افتتاح و تقدیم اهالی خلجان شود.

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در سال جاری با بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی که ۷۰ درصد از آن به پروژه‌های عمرانی و خدماتی اختصاص دارد، محله‌محور بودن را در رأس امور خود قرار داده است و بر همین اساس بازدید از محلات و احصای مشکلات و رفع آن‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

غلامرضا احمدی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در حاشیه این بازدید تاکید کرد: در این بازدید میدانی چند ساعته مطالبات و معضلات شهری محلات خلجان بررسی شد و درنهایت مقرر شد، مدیران منطقه هفت شهرداری تبریز چندین پروژه شامل ساختمان اداری ناحیه خلجان، فرهنگسرا، حل مشکل روشنایی برخی و بهسازی آسفالت معابر را در اولویت کاری قرار دهند.

وی با بیان اینکه اهالی و شهروندان خلجان در بحث مسیرگشایی و موضوعات دیگر حداکثر همکاری را با شهرداری در جهت تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی داشته‌اند، افزود: در پایان این بازدید مقرر شد، پروژه‌های فوق‌الذکر تا پایان شهریور سال جاری به اتمام برسد و در خدمت شهروندان خلجان قرار گیرد.

کد خبر 746510

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید
  • مدرسه دو کلاسه بخش ممبی تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد
  • دلیل تعویق بهره برداری خط انتقال آب از دریا به استان چیست؟