Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ۲۹ طرح آموزشی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد.

امیر غفوری نژاد بیان کرد: ۱۱۱ کلاس درس در قالب ۲۹ طرح آموزشی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان آماده بهره برداری در ایام الله دهه فجر در استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: این واحد‌های آموزشی در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، دورود، ازنا خرم آباد، سلسله، دلفان، اشترینان و بروجرد بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان ادامه داد: همچنین ساخت ۵۰۰ کلاس درس در راستای طرح آجر به آجر در حال انجام و سهم خیرین از این تعداد، ۳۰۰ کلاس است.

غفوری نژاد  تاکید کرد: لرستان از نظر مشارکت خیران مدرسه ساز و کمک‌های مردمی در طرح آجر به آجر، از استان‌های برتر کشور است که این امر نشان می‌دهد شهروندان استان دغدغه‌مند ایجاد فضا‌های آموزشی ایمن برای فرزندان این دیار هستند.

او با بیان اینکه امسال ۴۲ مدرسه استان تکمیل شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است، اضافه کرد: سرانه فضای آموزشی استان به ازای هر دانش آموز پنج متر و ۳۳ سانتیمتر است که در مقایسه با سرانه کشوری جایگاه مطلوبی داریم، اما در مقایسه با استاندارد هشت متر و ۳۴ سانتیمتر فاصله قابل توجهی وجود دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: سیستم گرمایشی ۶ هزار و ۹۰۰ کلاس درس این استان به دلیل وجود بخاری‌های نفتی ناایمن است که استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان در حال انجام است.

اکنون ۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی مدارس دهه فجر بهره برداری کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف