Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در رقابت‌های امیرکاپ قطر، العربی میزبان ام صلال است و این بازی به وقت ایران ساعت 19:45 آغاز می‌شود.

ترکیب العربی در این بازی اعلام شد و مهرداد محمدی در ترکیب اصلی تیمش حضوردارد.

بر این اساس مهدی ترابی از لیست تیمش کنار گذاشته شده است و با این شرایط باید جدایی ترابی از العربی را قطعی بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر مهدی ترابی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی که انتقال پر سر و صدایی در تابستان از فولاد خوزستان به السد داشت، در نخستین سال لژیونر شدن و بازی در لیگ ستارگان قطر در آستانه کسب افتخار مهمی قرار دارد تا فصل رویایی او تکمیل شود.

تیم فوتبال السد از ساعت 19 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل 24-2023 در لیگ ستارگان قطر را برگزار کند که محمدامین حزباوی می‌تواند در جدال با هافبک ایرانی حریف، یک شب درخشان را داشته باشد و در نهایت هم جام قهرمانی بگیرد.

در شرایطی که فقط دو بازی از لیگ ستارگان قطر باقی مانده، یاران حزباوی 46 امتیازی هستند و فاصله 5 امتیازی با الریان و الغرافه، تیم‌های دوم و سوم جدول در این رقابت‌ها دارند و به همین دلیل می‌توانند با کسب پیروزی مقابل الشمال در بازی فردا شب، قهرمانی خود را قطعی کنند.

محمدامین حزباوی 20 ساله که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر 18 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و علاوه بر آن، عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، می‌تواند فردا شب به جام برسد و در فصل جاری افتخارآفرینی کند.

دیگر خبرها

  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد