Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین باجیوند روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: سایت فوتسال پلنت برترین بازیکنان زن جهان را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد که در این بین نام اعتدادی ملی‌پوش فوتسال زنان ایران و بازیکن تیم مس رفسنجان هم دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: این ملی پوش قزوینی تیم فوتسال بانوان در طول برگزاری رقابت های لیگ برتر در طول یک دهه اخیر همواره در جمع برترین گلزنان لیگ های باشگاهی قرار داشته است و حتی چندین دوره هم توانسته خانم گل رقابت های لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: این ملی پوش با تجربه کشورمان سال ۹۵، در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه تیم ملی موفق شد جام قهرمانی را از آن خود کند و در این رقابت ها ۹ گل به ثمر برساند.

باجیوند افزود: استان قزوین ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی در رشته فوتبال و فوتسال مردان و زنان دارد و قطعا با حمایت مسوولان زمینه رشد و شکوفایی آنها بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال وزارت ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتبال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال وزارت ورزش و جوانان معاونت توسعه ورزش بانوان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم طبیعت تهران در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایانمقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به میدان رفت.

طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری ۳ بر ۲ به مرحله نیمه نهایی لیگ برتربسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.

تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

کد خبر 6084832

دیگر خبرها

  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد