Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحریری نیک صفت از تدوین طرح پیشنهادی «سرکشی از خانواده های شهدا» در قالب دیدار در خانه های نور به صورت پایلوت در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، هاجر تحریری نیک صفت امروز (چهارشنبه، ۸ بهمن ) در جمع مادران معظم شهدا، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: حضرت ام‌البنین(س) سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار در جهان اسلام‌ است که نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره ‌قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه حضرت ام‌البنین(س) الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری است گفت: بانوان این مرز و بوم‌ فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت کردند و مشوق شهدا در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش های والا شدند.


وی اذعان کرد: امروز نقش تربیتی مادران و همسران شهدا به عنوان یک الگوی عملی در جامعه مورد توجه ویژه قرار گیرد تا به فراموشی سپرده نشود.


تحریری نیک صفت با اشاره به اینکه همنشینی با مادران شهدا بسیار ارزشمند است و بایستی الگوی دیگر بانوان در جامعه باشند افزود: خواسته قلبی مادران شهدا بازدید مسئولان و مردم از آنهاست.


رییس هیات راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: حرف بیشتر مادران شهدا این است که طی مدتی که بیش از سی سال از شهادت فرزندشان گذشته، کسی به آنها سر نزده و از آنها سرکشی نکرده است.


وی به برنامه ها و فعالیتهای هیات راهیان گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان ساخت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، درباره سرکشی ماهانه از خانواده های شهدا در قالب گروه های دانش آموزی، دانشجویی، اساتید و مردمی و مسئولان در هر محله با عنوان دیدار در خانه های نور اجرا می شود.‌


وی ادامه داد: طرح راهیان نور که طرحی بسیار موفق در راستای آشنایی جوانان با مناطق جنگی، فضا و معنویات دوران جنگ تحمیلی، تقویت باورها و عقاید نسل جدید، شناخت امام و شهدا بود موجب تغییر مسیر زندگی بسیاری از جوانان ما شده است.


وی افزود: در این راستا هیئت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی با پیشنهاد طرح سرکشی از خانواده های شهدا در محلات در امتداد ترویج راه ایثار و شهادت و دلجویی از خانواده های معظم شهدا در نظر دارد با کمک بسیج و پایگاه های مقاومت در هر محله این طرح را در گیلان به صورت پایلوت اجرا کرده و پس از کسب نتایج مطلوب در کشور الگوبرداری شود.


رییس هیات راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان اظهار داشت: گیلان‌ ۸ هزار شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دارد، امروز وظیفه خطیری بر عهده ماست که از آرمان های و خون شهدا حراست کنیم 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدا بازدید دفاع مقدس خانواده های شهدا مادران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرمانده سپاه چالدران  در این مراسم با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

 سرهنگ درستی  با تبریک عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: در این عملیات به یاری خداوند و به دستور مرجع بزرگ شیعیان و فرمانده کل قوا، رهبر فرزانه انقلاب و به دست پرتوان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، قدرت الهی و عظمت اسلام به همه عالم اثبات شد.

وی ضمن تبریک  سالروز تاسیس سپاه پاسداران، افزود: سپاه مظهر خیر و برکت و از ابتدا پشتیبان و حافظ اصلی همه جنبش‌های مقاومت در منطقه بوده است.

فرمانده سپاه چالدران  در ادامه این مراسم گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و تمام نشدنی از شکوه، اقتدار، موفقیت و توانمندی ایران اسلامی و نماد برجسته مقاومت و ایستادگی ملت در برابر زورگویان و استکبار جهانی است.

دیگر خبرها

  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید