Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@11:49:50 GMT

ایسنا رسانه‌ای حرفه‌ای، اخلاق مدار و منصف است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۳۱۸۸

ایسنا رسانه‌ای حرفه‌ای، اخلاق مدار و منصف است

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: ایسنا رسانه‌ای حرفه‌ای، اخلاق مدار و منصف است.

حسین خوش اقبال امروز (8 بهمن) با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در کرمانشاه، با تقدیر از عملکرد این خبرگزاری در انعکاس بی‌طرفانه، صادقانه و منصفانه اخبار، گفت: ارزیابی ها نشان می‌دهد که ایسنا همواره رسانه ای اخلاق مدار، حرفه ای و منصف در انعکاس اخبار بوده و همین امر موجب مقبولیت این رسانه نزد افکار عمومی و مسئولین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه شاهدیم برخی رسانه ها سیاه‌نمایی ها و بداخلاقی های دارند، اما ایسنا همواره اصناف و اعتدال و منافع استان را در اولویت کار خود قرار داده است.

وی به عملکرد ایسنا در حوزه پوشش اخبار مربوط به کرونا هم اشاره کرد و افزود: عملکرد این رسانه در دوران شیوع این بیماری قابل تقدیر است و اطلاع رسانی و آموزش و آگاهی بخشی خوبی از طریق این رسانه در خصوص بیماری کرونا و راه های مقابله و پیشگیری آن صورت گرفته است.

رسانه ها در انعکاس اخبار منافع استان را اولویت قرار دهند

خوش اقبال در ادامه با بیان اینکه کار رسانه ها فقط پوشش اخبار نیست، گفت: نوع پردازش اخبار توسط رسانه ها بر جامعه اثرگذار خواهد بود و می تواند تامین کننده منافع استان باشد و رسانه ها باید به این مهم دقت داشته باشند.

وی افزود: در عصر حاضر که با حجم وسیعی از اطلاعات واخبار مواجه هستیم، پنداشت و برداشت بیرونی از استان بر اساس اخبار، تصاویر و شنیده هایی است که در سطح رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر می شود، بنابراین می طلبد که رسانه ها دقت و حساسیت بیشتری در انتشار اخبار استان داشته باشند.

خوش اقبال تاکید کرد: امروزه چشم مخاطبان به رسانه است، بنابراین بسیار مهم است که رسانه ها اخباری متناسب با منافع استان  انتشار دهند، رسانه ها باید در بحث دروازه بانی خبر و تولید محتوا، منافع استان و برجسته سازی مزیت ها را در اولویت قرار دهند.

مدیران تحمل خود را در برابر "نقد" بالا ببرند/ در سال پایانی دولت ارتباط مدیران و رسانه‌ها باید بیشتر شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از نقد و نقادی به عنوان ضرورت کار رسانه یاد کرد وافزود: هر مدیر و نهادی که علاقمند به پیشرفت باشد، باید پذیرای نقد رسانه ها باشد.

وی یادآور شد: البته نقدی موجب پیشرفت است که منصفانه، علمی و دغدغه مند باشد و اگر بخواهیم دیدگاه های جناحی، منافع شخصی و ... را دخالت دهیم نتیجه کار تخریب است و نمی توان اسم آن را نقد گذاشت و رسانه ها باید در نقد خود رعایت انصاف را داشته باشند.

وی افزود: از طرفی مسئولین هم باید تحمل خود را در برابر نقد منصفانه بالا برده و شنوای نقد رسانه ها باشند. وقتی در مصدر تصمیم گیری قرار می گیریم باید مسئولیت آثار و تبعات این تصمیمات را هم پذیرفته و در برابر آن پاسخگو باشیم.

خوش اقبال در ادامه با بیان اینکه ارتباط مدیران با رسانه‌ها باید مستمر، مثبت و هدفمند باشد، گفت: در سال پایانی عمر دولت این ارتباط باید پررنگ تر شود، چرا که در ماه های اخیر که هجمه های دشمنان افزایش یافته و مردم باید بدانند که پیگیری مشکلات آنها از سوی مسئولین حتی در ماه های پایانی عمر دولت با جدیت ادامه دارد و مسئولین پیگیر مشکلات آنها هستند.

معاون استانداری کرمانشاه تاکید کرد: این اطلاع رسانی مسئولین قطعا موجب آرامش هرچه بیشتر جامعه خواهد شد.

خوش اقبال در ادامه این بازدید به سوالات خبرنگاران ایسنا پاسخ داد که اخبار آن متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ایسنا كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس همه باهم علیه کرونا معاون استانداری کرمانشاه رسانه ها منافع استان خوش اقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار مطلب توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق