Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پیمان پورنصر شهردار منطقه 16 با همراهی جمعی از معاونان و مدیران منطقه از نمایشگاه پارادایم و محورهای رویداد تهران 1400 بازدید کردند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، پورنصر در حاشیه بازدید از این نمایشگاه رویداد "تهران 1400" را طرحی حائز اهمیت برای مدیریت شهری دانست وافزود: ما آخرین مدیران شهر تهران در قرن حاضر و اولین مدیران قرن آینده خواهیم بود و این صد سال یک بار را باید به فرصت و انگیزه بیشتر تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه مهم‌ترین هدف رویداد "تهران 1400" را نقش‌آفرینی و استفاده از ظرفیت همه شهروندان تهرانی از اقشار مختلف، با تاکید بر افراد کم‌برخوردار در این پروژه دانست و مشارکت شهروندان در همه‌ سنین براساس پروژه‌های تعریف شده را خواستار شد.
پورنصر با بیان اینکه رویداد تهران 1400 به دنبال شهری است که در آن کیفیت زندگی، امید و همبستگی اجتماعی ارتقا یابد،افزود:رویکرد تهران 1400 به سمت مردم است زیرا حال شهر وقتی خوب است که حال مردم خوب باشد.
در این رویداد سه موضوع متفاوت از جمله طراحی برندینگ و هویت بصری تهران، تعریف پروژه‌های متعدد و طراحی رویدادهای ویژه‌ی تهران در حال طراحی و پیگیری است.
در پایان این بازدید تفاهم نامه همکاری مابین پورنصر شهردار منطقه 16 و فاضلیان دبیر برگزاری این رویداد به امضا رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تهران 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز

سید احمد موالی زاده گفت: گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با حضور ادارات و دستگاه های عضو کارگروه گندم، آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است.

رئیس کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز با اشاره به برخورد بدون مماشات با واحدهای پخت نان متخلف افزود: تعدادی از واحدهای پخت نان که اقدام به کم فروشی، گرانفروشی، برخورد نامناسب با مشتری کردند و یا مشکل بهداشتی داشتند برخورد قانونی و جریمه شدند. 

موالی زاده با بیان اینکه کیفیت نان نسبت به گذشته بهتر شده است، ادامه داد: کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان در اهواز نیز توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی با هدف بهبود کیفیت نان افتتاح شد و تلاش بر این است تا نان با کیفیت بالا برای مردم تولید شود.

وی گفت: جلسات کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز جهت بررسی وضعیت، کیفیت، کمیت، سهمیه و مجوز فعالیت واحدهای پخت نان نیز به صورت مستمر در فرمانداری اهواز در حال برگزاری است.

موالی زاده در پایان افزود: سال گذشته برای کیفیت و کمیت نان اقدامات خوبی از جمله صدور ۱۰۰ مجوز نانوایی جدید در کلانشهر اهواز، آموزش متصدیان و افراد شاغل در واحدهای پخت نان، برگزاری جشنواره نان خوزستان(نان های سنتی، صنعتی و فرآورده های گندم) به منظور شناسایی ظرفیت های نان  و ترویج سنت پخت نان و انتقال آن به نسل های آینده در محل سیلوی تاریخی اهواز و همچنین برگزاری میز خدمت کارگروه گندم، آرد و نان اهواز جهت پیگیری و رسیدگی به مشکلات شهروندان در حوزه نان در فرمانداری، با همکاری ادارات و دستگاه های عضو کارگروه گندم،آرد و نان شهرستان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • پایتخت بعدی ایران کدام شهر است؟
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت