Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی «طواف» در پنج محور آسیب‌های‌اجتماعی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم و در دو بخش ایده‌ها و اقدامات فرهنگی اجرا می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تمامی طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی که در کمیته‌های استانی وصول می‌شود، در بانک اطلاعات طرح‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت کشور ثبت و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: دریافت و جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی توسط کمیته استانی تا ۱۳ بهمن‌ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به جوایز این رویداد ملی، اضافه کرد: به هر طرحی که در کمینه ستاد مرکزی حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد به‌عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد و به طرح‌هایی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز شوند، مبلغ ۷۰ میلیون ریال جایزه نقدی اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود، افزود: از تمامی اساتید حوزه و دانشگاه، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان فرهنگی، مسئولان و اعضای مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی، و دغدغه‌مندان عرصه‌ی گام دوم انقلاب دعوت می‌شود که در این رویداد ملی شرکت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پایان تأکید کرد: برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌های گزینش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی و پایش اولیه به واحد آموزش و پژوهش اداره کل و یا دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان مراجعه کرده و در تماس باشند.

کد خبر 5132563

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی آسیبهای اجتماعی ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان شیراز شهرستان کرج بوشهر کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا اردبیل سانحه تصادف بیرجند تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ کاظمی در اولین نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان افزود: طبق آمار منابع رسمی روند رشد آسیب‌های اجتماعی در استان قزوین متوقف شده است، در بسیاری از مولفه‌ها در مقیاس آمار‌های کشوری و در مقایسه با جمعیت استان قزوین وضعیت بهتری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که این روند باید با برنامه ریزی در سال جدید هم دنبال شود.


وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروز با کاهش برخی از جرائم در قزوین روبه‌رو بودیم، مثلا در قزوین بیش از ۳۰ درصد جرایم مهم از جمله سرقت کاهش پیدا کرده است که مهمترین علت این توفیق مدیریت معتادان متجاهر بود.
معاون استاندار با اشاره به محل در نظر گرفته شده برای ساخت کمپ ماده ۱۶ جهت نگهداری و درمان معتادان به ویژه معتادان متجاهر گفت: برای ضمانت اجرایی تصمیمات، شهرداری تعهد دارد که ۵ هکتار زمین برای ساخت این کمپ اختصاص دهد.


کاظمی تاکید کرد: این مسئله باید رسیدگی و این کمپ طبق موارد تعیین شده ساخته شود چراکه ایجاد اشتغال برای معتادان متجاهر باعث عدم بازگشت معتادان به انجام جرائمی مانند سرقت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟