Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که پرداخت حقوق به ستاره آرژانتینی النصر عقب افتاده و او نیز تهدید به شکایت از این باشگاه کرده است، شاهزاده خالد بن فهد پرداخت پول به این بازیکن را تضمین کرده است

به گزارش طرفداری، در حالیکه تیم النصر عربستان باید روز شنبه هفته آینده در دیداری مهم برابر الهلال عربستان به میدان برود موضوع عدم پرداخت حقوق به ستاره آرژانتینی النصر یعنی گونزالو مارتینز، دردسرساز شده است و او باشگاه را تهدید به شکایت و فسخ قرارداد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اتفاق در حالی می افتد که منابع نزدیک به مدیریت باشگاه النصر عربستان فاش کرده اند که شاهزاده خالد بن فهد، پرداخت حقوق عقب افتاده این بازیکن را ضمانت کرده است و در طرف مقابل مارتینز نیز تا روز پنجشنبه به النصری ها مهلت تسویه حساب داده است و در صورتی که این اتفاق نیفتد او نیز تصمیمات دیگری برای خود خواهد گرفت. تصمیماتی همچون فسخ قرارداد و شکایت به کمیته انضباطی فیفا. 

این ستاره آرژانتینی که در سال 2018 به عنوان بهترین بازیکن سال قاره آمریکا شده بود در تابستان 2020 با قراردادی به ارزش 16.5 میلیون یورو از آتلانتا یونایتد به جمع بازیکنان تیم النصر عربستان پیوست.

 

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 / پرسپولیس به شجاع رسید، استقلال به علی کریمی رونمایی از حامی جدید محمود فکری؛ هانی کرده در تمرین استقلال! تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ روملو لوکاکو، زلاتان ابراهیموویچ را تهدید به مرگ کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ستاره آرژانتینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود