Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور : تاکنون ۴۵ کیلومتر از راه آهن ریل گذاری شده است و تلاش می کنیم نیمه اول ۱۴۰۰ این خط آهن را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خیرالله خادمی در جریان بازدید از راه آهن اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ،  با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵ کیلومتر از  راه آهن ریل گذاری شده است اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی زیرسازی راه آهن اردبیل به ۸۵ درصد رسیده است ،در طول ۱۷۵ کیلومتر این پروژه  نزدیک به ۳۵ کیلومتر  تونل و پلهای  عظیم احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد در نیمه اول سال ۱۴۰۰راه آهن اردبیل را به بهره برداری برسانیم  افزود: تزریق اعتبارات از سوی بانک مطلوب است  و امسال ۱۲پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم ؛ گرچه تکمیل  این پروژه عظیم طول کشیده ولی باید توجه داشت که نزدیک به ۳۵ میلیون متر مکعب عملیات خاکی ، یک میلیون متر مکعب بتن ریزی و  ۴۰ کیلومتر مسیر بدون دسترسی داشته است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: برای چهار خطه کردن اردبیل- سرچم و اتصال به بزرگراه تبریز زنجان ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است و بغیر از ۳۵ کیلومتر از مسیر ۱۷۰ کیلومتری مابقی مسیر این پروژه عملیات های اجرایی در حال انجام است.  

وی در پاسخ به این سوال که چهار خطه کردن اردبیل سرچم چه زمانی به اتمام می رسد ابراز داشت: برنامه داریم  سه قطعه از مسیر ۱۷۰کیلومتری را طی سه سال آینده به اتمام برسانیم و 35 کیلومتر از مسیر که نیاز به احداث تونل و پل دارد در دست مطالعه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم

سیاهپوش مدیر اجرایی طرح کمربندی نسیم شمال گفت: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال به طول دو هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۱۳ متر، از آذر پارسال اجرایی شده است.

پروژه بهسازی مسیر نسیم شمال حدفاصل بلوار شهید باهنر تا چهارراه میرزا کوچک خان با هدف اصلاح روسازی مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد