Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهرستان رودبار کرمان از جمله مناطق مستعد و محروم کشور است، از وزرای جهاد کشاورزی، کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست به خسارات ناشی از توفان شن در شهرستان رودبار کرمان رسیدگی و پیشنهاداتی را برای جبران خسارات کشاورزان این منطقه ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال وزش توفان شدید شن در شهرستان رودبار استان کرمان در روز‌های اخیر که موجب خسارات زیادی به کشاورزان این منطقه محروم شد، اسحاق جهانگیری طی پی نوشتی خواستار رسیدگی به این مشکل و جبران خسارات کشاورزان شد.

معاون اول رئیس جمهور در پی نوشتی خطاب به کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: شهرستان رودبار از جمله مناطق مستعد و محروم کشور است و متأسفانه آسیب زیادی به بخش کشاورزی؛ که مهمترین منبع درآمد مردم می‌باشد، وارد شده است لطفاً رسیدگی و برای جبران خسارات کشاورزان پیشنهاد لازم به دولت ارسال شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور توفان شن اسحاق جهانگیری شهرستان رودبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: جمهوری اسلامی تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد دهقان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویراستی، نوشت:

«جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد. هرچند ما معتقد به حل‌وفصل موضوع در قالب گفت‌وگوی دوجانبه با کشور کویت در مورد میدان هستیم اما به هیچوجه به آن کشور و یا کشور دیگری اجازه اقدام خلاف موازین حقوقی بین‌المللی در برداشت یک‌جانبه و بدون لحاظ منافع کشورمان از این میدان مشترک را نخواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • اجازه برداشت یکجانبه از میدان گازی آرش را نخواهیم داد
  • اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان برداشت شد