Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: توزیع گوشت قرمز در استان با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و مشارکت ستاد کانون‌های مساجد کردستان در قالب طرح نذر قربانی جمادی الثانی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلباغی در فرآیند توزیع گوشت‌های قربانی اعلام کرد: طرح قربانی اول ماه به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری و مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) انجام می‌شود.

او گفت: در این طرح که ابتدای هر ماه قمری صورت می‌پذیرد؛ گوشت‌های قربانی با مشارکت خیرین بین نیازمندان در سطح کشور توزیع می‌شود که امروز برای دومین بار شاهد توزیع کمک‌های مومنانه این موسسه در طرح قربانی ماه جمادی الثانی در استان هستیم.

گلباغی با بیان اینکه کمک به نیازمندان وظیفه شرعی همه انسان‌هاست، افزود: بعد از اعلام موسسه حضرت خدیجه (س) زمینه شناسایی نیازمندان استان توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با همکاری موسسات خیریه آغاز شد و زمینه بهره مندی هزار و ۲۰۰ خانواده از این کمک‌ها فراهم شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه به نیازمندان برشمرد و عنوان کرد: یک‌هزار و ۸۰۰ کیلو گوشت قرمز در قالب هزار و ۲۰۰ بسته در بین خانواده‌های نیازمند از جمله روحانیون، خادمین مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان توزیع شد.

او با بیان اینکه این گوشت‌ها در سطح استان توزیع می‌شود، یادآوری کرد: ۱۵ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان‌های دهگلان، کامیاران، دیواندره، سروآباد، مریوان و سنندج در توزیع این گوشت‌های قربانی همکاری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی کرونا ویروس کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب

خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره سرود آوای مسجد پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی شهر میناب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله گروه‌های سرود کانون‌های شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، ارائه دستاورد‌های خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشر‌های مختلف مردم عنوان کرد.
 
خواجه یی گفت: افزود: برترین‌های مراحل شهرستانی و منطقه‌ای در مرحله استانی که ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 ۲۳۷ گروه سرودکانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور