Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، روناک فرهادیان روانشناس و مشاور مرکز جامع اعتیاد ماهیدشت با بیان اینکه وام خوداشتغالی به مددجویان تحت درمان اعتیاد اعطا می‌شود، گفت : در مرکز ترک اعتیاد «پرواز دوباره سیمرغ» بیماران به مدت چهار ماه به صورت شبانه‌روزی اقامت داشته و تحت درمان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در صورت بهبودی و پاک شدن، هشت ماه تحت نظر بوده و پس از یک سال فارغ‌التحصیل می‌شوند به طوری که مهارت‌های در حد توان خود را آموخته تا وارد بازار کار شوند.

روانشناس و مشاور مرکز جامع درمان اعتیاد افزود: هر بیمار اعتیاد در مدت اقامت خود در مرکز ترک اعتیاد مهارت‌هایی در حد توانش را با مشاور در میان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کند.

او ادامه داد: مرکز نوپا «پرواز دوباره سیمرغ» در حال حاضر برای مددجویان دوخت لباس را آموزش می‌دهد، مددجویان پس از گذراندن دوره چهار ماهه آموزشی به مراکز فنی و حرفه‌ای برای اخذ وام خوداشتغالی معرفی می‌شوند.

فرهادیان گفت: مشاوره و اشتغال برای خانواده‌های تحت تکفل این مددجویان امکان پذیر است و عموم مردم می‌توانند برای دریافت مشاوره، درمان، کاهش آسیب و پیشگیری از اعتیاد با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاوره رایگان درمان بیماری اعتیاد به مواد مخدر اعتیاد جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید

عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپس از بخش اورژانس و مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان بازدید کرد.

سه واحد دانش‌بنیان و ۲ واحد تحقیق و توسعه شرکت‌های دارویی در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مستقر است و شمار واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی این استان در دولت سیزدهم از هشت به ۵۴ واحد و اختراعات از ۲۰ به ۳۰ رسید و اچ ایندکس (شاخصی عددی بهره‌وری و تاثیرگذاری علمی دانشمندان) این دانشگاه نیز ۱۹ درصد افزایش یافت.

بهره‌برداری از مرکز درمان سرطان نیز از مطالبه‌های مردمی استان سمنان است که با اهتمام دولت سیزدهم در تزریق به موقع اعتبار به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد رسیده است.

مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر با ۵۲ تخت بیمارستانی، ۶ هزار و ۸۸۰ مترمربع زیربنا دارد و در دست تجهیز است.

این مرکز با کمک خیران حوزه سلامت و نگاه ویژه دولت سیزدهم در دست تکمیل و راه‌اندازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • تولدی دیگر در شورآباد