Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@16:28:34 GMT

اطلاعیه باشگاه استقلال درخصوص مصدومیت دیاباته

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۱۴۷

اطلاعیه باشگاه استقلال درخصوص مصدومیت دیاباته

 به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز یکی از سایت‌های خبری که به حاشیه‌سازی علیه استقلال شهرت دارد، در خبری کذب اعلام کرده که دیاباته به دلیل دریافت نکردن مطالباتش، استقلال را در سفر به مسجد سلیمان همراهی نکرده است.

مهدی سیاهپوش پزشک استقلال درباره مصدومیت دیاباته گفت: دیاباته امروز در پایان تمرین احساس درد داشت که پس از MRI مشخص شد او از ناحیه دوقلوی ساق پای چپ دچار کشیدگی شده است و جهت جلوگیری از تشدید مصدومیت، با نظر کادرفنی و پزشکی همراه تیم به مسجد سلیمان نرفت و اقدامات پزشکی برای درمان او از فردا آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت حقوقی باشگاه استقلال روز پنجشنبه از سایتی که خبر مذکور را برای اولین بار منتشر کرده شکایت خواهد کرد و از حقوق هوادارانش دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال مصدومیت درد اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، سوئیس امروز درد دیداری دوستانه در دوبلین به مصاف ایرلند می‌رود و آکانجی این بازی را به علت مصدومیت از دست داده است.

این بازیکن ۲۸ ساله که روزهای خوبی را با منچستر سیتی پشت سر می‌گذارد، در ۱۶ بازی اخیر برای تیم ملی سوئیس در ترکیب اولیه قرار گرفته و به میدان رفته است اما امشب اینطور نخواهد بود.

این آسیب‌دیدگی وضعیت او را برای بازی بسیار حساس منچستر سیتی مقابل آرسنال در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. او امروز برای آزمایشات بیشتر و سپری کردن دوره مصدومیت به منچستر برمی‌گردد.

علاوه‌بر آکانجی، کایل واکر، دیگر مدافع سیتیزن‌ها هم در بازی انگلیس مقابل برزیل دچار مصدومیت شد و وضعیت او هم برای دیدار با آرسنال نامشخص است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کادر فنی و پزشکان منچستر سیتی امیدوارند که مصدومیت مدافع انگلیسی جزئی باشد و او بتواند در بازی مقابل آرسنال در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۷‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود، امروز قطع می‌شود
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود سه‌شنبه قطع می‌شود
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند
  • دومین سفر هنیه به ایران از ابتدای جنگ/ هنیه امروز به تهران می‌آید
  • فیلم/ شعرخوانی طنز سعید سلیمان‌پور در دیدار با رهبر انقلاب