Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@21:04:54 GMT

مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی در پاوه احداث می شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۲۶۶

مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی در پاوه احداث می شود

دانا آذری گفت: مقدمات احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانا آذری در گفتگو خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: الزامات اولیه جهت احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی در محل ساختمان قدیم شهرداری واقع در میدان مولوی با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی انجام و اکنون در مرحله تهیه نقشه‌های اولیه معماری زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پاوه افزود: شهرداری اقدامات اولیه اجرای طرح از قبیل حل مشکل زمین که قسمتی از آن مربوط به اداره اوقاف بوده، حل مشکل تغییر کاربری و اخذ مصوبه از کارگروه تخصصی و امور زیربنایی جهت کاربری تجاری- خدماتی و اخذ مصوبه شورای ترافیک استان را به انجام رسانده است.

وی گفت: پس از انجام مقدمات مذکور، به دلیل مسائل مربوط به کرونا موضوع مدتی مسکوت ماند که تقریبا دو ماه پیش که مشاور طرح در زمین اقدام به حفر گمانه به منظور تعیین جنس خاک جهت طراحی سازه کرد.

آذری ادامه داد: در جلسه کمیته کارشناسی سرمایه‌گذاری شهرداری مقرر شد مشاور طرح حداکثر ظرف یک هفته آخرین تغییرات را در نقشه معماری اعمال کزده و جهت اعلام نظر تحویل شهرداری دهد و شهرداری ظرف چهار روز نظر خود را اعلام و در صورت تأیید جهت تهیه نقشه‌های سازه، تأسیسات مکانیکی و برقی و تکمیل نقشه اجرایی به مشاور طرح تحویل دهد و در ادامه، مشاور ظرف یک ماه نقشه‌های تکمیل شده مجتمع را به شهرداری تحویل دهد و نهایتا بعد از گذشت 45 روز جلسه بعدی کمیته کارشناسی سرمایه‌گذاری به منظور تعیین سهم و میزان ریالی آورده هر یک از شرکاء در خصوص اجرای طرح تشکیل شود.

شهردار پاوه گفت: لازم به ذکر است که سهم آورده شهرداری شامل زمین و پرداخت هزینه اخذ مجوزهای لازم و سهم آورده سرمایه‌گذار، طراحی و ساخت پروژه بوده و سرمایه‌گذار طرح، در سنوات گذشته با اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر به صورت ترک تشریفات انتخاب و مجتمع مذکور ان‌شاءالله در 8 طبقه (6 طبقه پارکینگ و 2 طبقه تجاری) در محل ساختمان قدیم شهرداری واقع در میدان مولوی احداث خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته آقای الله وردی شهردار ناحیه بازار ، مذاکره برای ایمن سازی ۵ سرای پرخطر دیگر هم آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال این سرا‌ها هم ایمن سازی شوند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است