Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@11:53:51 GMT

برنامه‌های تیم‌های ملی کشتی بررسی شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۲۸۶

برنامه های تیم های ملی کشتی و همچنین زمانبدی برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی، بعد از ظهر امروز با حضور نایب رئیس فدراسیون و کادرهای فنی تیم های ملی بررسی شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور حمید سوریان و سید جلال عسگری نایب رئیس و دبیر فدراسیون، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد، محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی، امامی سخنگو و سعید یوسفی مدیر روابط بین الملل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه در مورد زمان برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، نحوه انتخاب کشتی گیران کشورمان برای حضور در این رقابت ها، برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان، بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد کلیه پیشنهادات ارائه شده پس از بررسی رئیس فدراسیون نهایی شده و به صورت رسمی اعلام گردد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی آزاد کشتی فرنگی فدراسیون کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی فدراسیون کشتی تیم های ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 23 و 24 فروردین ماه با حضور 23 کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب 5 مدال طلا و 3 مدال برنز به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

برای تیم ایران رحمان عموزاد در وزن 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم، محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم، امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا، حسین ابوذری در وزن 74 کیلوگرم، هادی وفایی‌پور در وزن 86 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

اعضای تیم کشتی آزاد ایران پس از حضور در این مسابقات، ساعت 10:30 امروز دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشتند و مورد استقبال ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی قرار گرفتند.

البته ملی پوشان به دلیل تعطیلی روز گذشته فرودگاه‌ها مدتی را در دبی توقف داشتند و سپس به ایران بازگشتند.

دیگر خبرها

  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ راهیابی اسماعیلی، رستمی، گرمسیری و ساروی به نیمه‌نهایی
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • قرعه‌کشی و برنامه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول
  • برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده جوانان در شهرستان مریوان
  • حضور دو کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در ساری
  • برگزاری اردوی تیم کشتی آزاد جوانان