Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@02:50:16 GMT

تخریب 2 ویلای غیرمجاز در منطقه سیلک کاشان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۲۹۳

تخریب 2 ویلای غیرمجاز در منطقه سیلک کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد حسین‌زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ادامه اجرای احکام قطعی رفع آثار تخلف در عرصه محوطه سیلک، به دستور دادستان شهرستان با همکاری اداره اجرای احکام طی عملیات اجرایی دو باب ویلا به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع که طی ۵ سال گذشته به‌طور غیرقانونی در عرصه محوطه ساخته‌شده بودند قلع‌وقمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پایگاه میراث فرهنگی سیلک کاشان گفت: طی یک‌ سال گذشته ۱۶ فقره اجرای حکم در محدوده عرصه و حریم درجه‌یک سیلک صورت گرفته که از این تعداد ۸ مورد به دستور دادستان شهرستان کاشان و با پشتیبانی نیروی انتظامی شهرستان توسط پایگاه میراث فرهنگی سیلک و اداره اجرای احکام شهرداری مرکزی کاشان انجام‌شده است.

حسین‌زاده بابیان اینکه، ۸ مورد دیگر نیز توسط خود مالکین و متصرفین رفع تصرف‌شده است، افزود: از تمامی شهروندان کاشانی تقاضا می‌شود جهت هرگونه عملیات عمرانی یا خریدوفروش در محدوده عرصه و حریم سیلک به آدرس پایگاه میراث فرهنگی سیلک، خیابان امیرکبیر، خیابان امیرالمونین، کوچه ذوالفقار دهم مراجعه تا از پیشامد هرگونه مشکل در آینده جلوگیری شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشان میراث فرهنگی تخریب ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان

اسماعیل پورحسن، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان لاهیجان گفت: در راستای حفظ و مرمت آثار تاریخی، پروژه کف‌سازی خانه محصصی با همکاری شهرداری آغاز شده است.

او افزود: متراژ این پروژه ۱۵۵متر و برآورد هزینه انجام شده بالغ بر۲۰۰ میلیون تومان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان لاهیجان تصریح کرد: قبل از این پروژه نیز پروژه کف‌سازی کوچه محصصی به متراژ ۸۰۰ متر در دستور کار قرار گرفته بود که به اتمام رسید و برای انجام آن حدود ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

خانه بهرام محصصی واقع در میدان چهار پادشاهان شهر لاهیجان در سال ۱۳۸۴ و با شماره ۱۴۹۸۶ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید و قدمت آن بر اساس کارشناسی‌ها به دوره قاجار باز می‌گردد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان