Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:57:03 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۳۱۳

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

جوین - فرماندار جوین گفت: حدود هشت کیلومتر از طرح ملی راه آهن اسفراین - جوین در زمین‌های کشاورزی جوین قرار گرفته که تملک آنها نیاز به ۱۰۰ میلیارد ریال دارد. حسین جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه‌آهن اسفراین - جوین به طول ۶۲ کیلومتر است که ۲۵ کیلومتر آن در حوزه شهرستان اسفراین و مابقی در حوزه شهرستان جوین قرار دارد که عمده عملیات زیربنایی و ابنیه این طرح اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از راه‌آهن اسفراین - جوین علاوه بر ارتقای خطوط ارتباطی و رشد اقتصادی جوین استان خراسان شمالی نیز به شبکه ریلی کشور متصل می شود. شهرستان جوین در غرب خراسان رضوی علاوه بر  واقع شدن در مسیر ارتباطی این استان با خراسان شمالی در مسیر راه آهن تهران - مشهد نیز قرار دارد.

قوچان - ۲ پروژه ورزشی گود کشتی با چوخه و آکادمی وزنه‌برداری قوچان امروز با حضور معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان کلنگ زنی شد. رییس اداره ورزش و جوانان قوچان به خبرنگار ایرنا گفت: گود کشتی با چوخه این شهرستان در زمینی به مساحت ۲ هکتار که با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به این پروژه واگذار شده است با زیربنای ۳۵۰ مترمربع احداث خواهد شد. محمد شایگان با بیان اینکه امیدواریم در سال ۱۴۰۰ شاهد بهره‌برداری این پروژه باشیم افزود: اعتبار این پروژه ۸۰ میلیارد ریال است که ۱۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و ۳۰ میلیارد ریال نیز برای سال جاری مصوب شده است. وی در خصوص پروژه آکادمی وزنه‌برداری قوچان نیز ادامه داد: این پروژه توسط بخش خصوصی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد که در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع در چهار طبقه و زیربنای هزار مترمربع ساخته می‌شود.

برچسب‌ها قوچان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اراضی کشاورزی خراسان شمالی جوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قوچان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اراضی کشاورزی قوچان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اراضی کشاورزی خراسان شمالی جوین اخبار کنکور میلیارد ریال راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان