Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی مهم بامداد پنجشنبه در بسکتبال NBA را می توانید به صورت زنده از رسانه طرفداری مشاهده کنید. نبرد تماشایی دو تیم برتر کنفرانس غرب و شرق.

تیم های لس آنجلس لیکرز و فیلادلفیا سونی سیکسرز در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، بامداد پنجشنبه 9 بهمن ماه به مصاف هم می روند. در همین خصوص، این بازی مهم از رسانه طرفداری پخش زنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جدید لیگ NBA جذابیت ویژه ای دارد و رسانه طرفداری در تلاش است تا با پخش بازی های مهم این لیگ، هیجان را برای کاربران به ارمغان بیاورد. دیدار بامداد پنجشنبه لیکرز و فیلادلفیا نبرد دو تیم صدرنشین کنفرانس های غرب و شرق است. لس آنجلس لیکرز، مدافع عنوان قهرمانی که مثل سال گذشته فصلی بی نظیر را سپری می کند و در بازی های این فصل خود رکورد 14 پیروزی و فقط 4 شکست را ثبت کرده است در ولز فارگو سنتر واقع در ایالت پنسیلوانیا و شهر فیلادلفیا، به مصاف سونی سیکسرز می رود. فیلادلفیا نیز برخلاف سال گذشته، این فصل با حضور داک ریورز وضعیت متفاوتی دارد و به نظر یکی از مدعیان مهم کنفرانس شرق به شمار می رود. احتمالا فیلادلفیا در این بازی با ستارگان خود از جمله جوئل امبید و بن سیمونز به مصاف لبران جیمز و دار و دسته اش می رود و انتظار می رود یک نبرد دیدنی را میان دو تیم به نظاره بنشینیم. پس بامداد این پنجشنبه، با پخش زنده طرفداری همراه باشید.

پخش زنده: لس آنجلس لیکرز - فیلادلفیا سونی سیکسرز

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 / پرسپولیس به شجاع رسید، استقلال به علی کریمی رونمایی از حامی جدید محمود فکری؛ هانی کرده در تمرین استقلال! تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ روملو لوکاکو، زلاتان ابراهیموویچ را تهدید به مرگ کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بامداد پنجشنبه سونی سیکسرز پخش زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!

جهت تماشای این برنامه کلیک کنید

طرفداری | رسانه طرفداری همکاری خود با گیم‌لند تیم را آغاز کرده است.

این روزها بازار FC24 از همیشه داغ‌تر است و افراد زیادی مشغول به انجام این بازی هستند. برخی این بازی را فراتر از یک تفریح ساده می‌بینند و آن را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کنند به طوری که FC24 برای ‌آن‌ها تبدیل به یک شغل و منبع درآمد شده است. رسانه طرفداری همکاری خود با گیم‌لند تیم را آغاز کرده است و از این پس هم شاهد ویدیوهای آموزشی FC24 خواهید بود و و هم مصاحبه‌های متنوعی را با قهرمانان این رشته خواهید دید.

در اولین قسمت، علیرضا کوچک برابر متین مهمان‌پرست و شهاب گل‌محمدی نشست و با دو قهرمان FC24 گفتگو کرد. شما بیننده یک مصاحبه جذاب و متفاوت از رسانه طرفداری هستید...

کارگردان: بهمن رضائی

مجری: علیرضا کوچک

مهمانان: متین مهمان‌پرست و شهاب گل‌محمدی

فیلمبردار: علیرضا منوچهری

صدابردار: جواد محبوب

تدوین: کیان موسوی

گرافیک: حسین خسروی

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • بزرگداشت زنده‌یاد کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • پلی استیشن 5 پرو برای اجرای 60fps بازی‌ها هدف‌گذاری می‌کند