Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم برای ماندن در کورس قهرمانی به امتیازات این مسابقه نیاز مبرمی دارند.

تاتنهام و لیورپول در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ زمان مکان داور پنجشنبه 9 بهمن 1399 23:30 استادیوم تاتنهام،لندن مارتین اتکینسون پیش بازی و وضعیت دو تیم

لیورپول پس از اینکه فصل را خوب شروع کرد و تا چند هفته پیش نیز صدرنشین لیگ بود، به یکباره دچار افت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرمزها در ابتدا به دو تساوی پیاپی مقابل وست برومویچ و نیوکاسل دست یافتند. سپس مقابل ساوتهمپتون با یک گل شکست را پذیرا شدند. فرم بد لیورپول پایان نیافت و با شکست مقابل برنلی و تساوی مقابل منچستریونایتد ادامه یافت. آن ها در جام حذفی نیز مغلوب منچستریونایتد شدند تا شاگردان کلوپ 6 بازی رنگ برد را نبینند. با این وجود نشانه های خوبی در دیدار این تیم در جام حذفی مقابل منچستریونایتد دیده شد و با توجه به مصاحبه انگیزشی کلوپ، به نظر می رسد تیمش می خواهد پس از مدت ها پیروز شود، هرچند که کار سختی خواهد داشت. از اردوی لیورپول خبر می رسد که جوردن هندرسون و جوئل ماتیپ آماده بازی کردن شده اند. لیورپول در حال حاضر با 34 امتیز در رتبه پنجم لیگ قرار گرفته است.

در سوی دیگر میدان تاتنهام قرار گرفته که با هدایت ژوزه مورینیو، رویاهای بزرگی در سر دارد. تاتنهام فصل را خوب شروع کرد ولی چند هفته پیش بود که این تیم دو شکست پیاپی مقابل لیورپول و لسترسیتی تجربه کرد و سپس در خانه وولورهمپتون متوقف شد. شاگردان مورینیو فرم بهتری پیدا کردند و یک پیروزی خانگی 3-0 مقابل لیدزیونایتد کسب کردند. سپس با تساوی مقابل فولام و برد برابر شفیلدیونایتد به دیدار مقابل لیورپول رسیدند. مورینیو می داند تیمش برای ماندن در کورس، نباید شکست بخورد و همچنین باید 3 امتیاز را کسب کند. تاتنهام در حال حاضر با 33 امتیاز یک پله پایین تر از لیورپول و در رتبه ششم است.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان

حقایقی در خصوص دیدار لیورپول در 6 دیدار اخیر خود مقابل تاتنهام پیروز شده است. قرمزها در 4 مسابقه اخیر خود در لیگ برتر گل نزده اند. شاگردان کلوپ در 5 مسابقه اخیر خود پیروز نشده اند. تاتنهام در 4 هفته اخیر لیگ برتر شکست نخورده است. پیش بینی هواسکورد

تاتنهام 2-1 لیورپول

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 / پرسپولیس به شجاع رسید، استقلال به علی کریمی رونمایی از حامی جدید محمود فکری؛ هانی کرده در تمرین استقلال! تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ روملو لوکاکو، زلاتان ابراهیموویچ را تهدید به مرگ کرده است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است

ستاره خط دفاع لیورپول نظر خودش در مورد ورود آرنه اسلوت به آنفیلد را بیان کرده است. 

طرفداری | پس از باخت 2-0 مقابل اورتون، ویرجیل فن دایک در خصوص شایعات مربوط به سرمربیگری احتمالی آرنه اسلوت در لیورپول صحبت کرد. کاپیتان قرمزها از ورود اسلوت به تیم استبقال می کند و باور دارد که او گزینه خوبی برای جانشینی یورگن کلوپ است. فن دایک در مصاحبه با ESPN گفت:

فکر می کنم آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلند است. با سبک بازی و فلسفه ای که او دارد، می تواند روی نیمکت لیورپول بنشیند.

لیورپول هفته قبل توسط آتالانتا از لیگ اروپا حذف شد و همچنین در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، دو بار شکست خورده است. با چهار بازی باقی مانده، لیورپول سه امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب است و منچسترسیتی هم مانند همیشه در کورس حضور دارد. کاپیتان تیم ملی هلند در پایان گفت:

فکر نمی کنم هنوز چیزی تمام شده باشد. خواهیم دید. سال آینده هم روی قهرمانی تمرکز خواهیم کرد، اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏