Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:04:26 GMT

تجلیل از مادران شهدا در قرچک

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۳۶۳

تجلیل از مادران شهدا در قرچک

ایسنا/تهران به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده عصر چهارشنبه ۸ بهمن ماه از چند تن مادر شهید مدافع حرم شهرستان قرچک تجلیل شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی در دیدار با خانواده معظم شهدا بیان کرد: مادران شهدا شیر زنانی در تاریخ انقلاب هستند که برای دفاع از حریم میهن اسلامی‌مان ایران، فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ کردند تا در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کنند تا نگذارند ذره‌ای از خاک وطنمان به دست دشمن بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مادران شهدا شاهدانی بی‌ادعا و گنجینه‌های تاریخی هستند که با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند و با تقدیم عزیزان خود از حضرت ام‌البنین‌ (س) الگو گرفتند.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلاستان تهران، حضرت ام‌البنین(س) را الگوی مادران شهدا در صبر و ولایت‌مداری دانست و تصریح کرد: مادران و همسران شهدا با تأسی از این بانوی بزرگ اسلام فرزندان خود را انقلابی و ولایت‌مدار تربیت کرده و مشوق آنان در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش‌های والا شدند، فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تجلیل از مادران شهدا مادران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند

دریافت 25 MB کد خبر 6064008

دیگر خبرها

  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • تجلیل از بانوان فعال قرآنی و سفره افطاری روزه اولی ها در مراغه
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدند
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی
  • سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به آستانه اشرفیه