Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرهنگ حسین زلقی چهارشنبه اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در منطقه فیاضیه در ظهر امروز عوامل کلانتری ۱۱ولیعصر  آبادان به محل اعزام شدند.

وی افزود : از آنجا که عوامل درگیری به تذکر پلیس توجهی نکردند تعدادی از آنها توسط نیروی انتظامی دستگیر و به کلانتری محل انتقال یافتند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه در نزاع صورت گرفته یک نفر در صحنه درگیری مصدوم  و به بیمارستان منتقل شد اظهار داشت:  حضور به موقع پلیس در صحنه ، با توجه به شدت نزاع از وقوع حوادث ناگوارتر جلوگیری کرد و انتظار می رود مشکلات طایفه ای توسط افراد بزرگ و معتمد حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پرونده  قضایی  علیه متهمان  تشکیل و به دادسرا ارسال شد  همچنین تلاش  جهت کشف آلات و ادوات بکار رفته در نزاع   با همکاری افراد دستگیر شده ادامه دارد.

برچسب‌ها درگیری خوزستان انتظامی آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درگیری خوزستان انتظامی درگیری خوزستان انتظامی آبادان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرمانده انتظامی ملارد با اشاره به دستگیری عاملان تیراندازی در غرب تهران گفت: برابر گزارش کلانتری ۱۴ اخترآباد شهرستان ملارد مبنی‌بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی با سلاح کلت کمری در روستای زرین آباد، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: طبق گزارش اولیه در جریان این درگیری، گلوله شلیک شده به یکی از اهالی که در محل حضور داشته اصابت کرده است.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان کرد: ماموران کلانتری ۱۴ اختر آباد با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی، هر ۴ نفر آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و یک قبضه کلت کمری نیز از آنان کشف شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند