Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@21:05:40 GMT

آمریکا موقتاً فروش اف‌-۳۵ به امارات را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۳۹۰

آمریکا موقتاً فروش اف‌-۳۵ به امارات را متوقف کرد

به گزارش فارس، یک مقام آمریکایی چهارشنبه مدعی شده دولت آمریکا به ریاست «جو بایدن» موقتاً فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات متحده عربی را متوقف کرده است. 

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال سرزمین مادری متوقف شد

به گزارش همشهری آنلاین، پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت به آنتن برسد.

پیشتر اعلام شده بود فصل سوم سریال کمال تبریزی قرار است از ابتدای اردیبهشت روی آنتن تلویزیون برود.

کمال تبریزی پیشتر درباره‌ی اصلاحات انجام شده و میزان قسمت‌های این سریال گفته بود: «سرزمین مادری» سه فاز دارد که هر فصل آن حدود ۲۰ قسمت و کم و بیش است و در مجموع شامل ۶۰ قسمت است. ما برای اینکه دیگر هیچ سوءتفاهمی پیش نیاید اصلاحات کامل را انجام دادیم و تمام اصلاحیه‌ها در جلسات متعددی که با افراد مختلف داشتیم انجام شد. اغلب این اصلاحات به تغییر اسامی برمی‌گشت؛ اینکه طوری نباشد که اشاره به افراد خاصی داشته باشیم. البته کاری دشوار بود اما انجام شد و زمانی که همه، سریال را ببینند، متوجه می‌شوند که سوء‌تفاهم‌ها دیگر برطرف شده است و حالا دیگر قصه، داستان و موضوعی که مطرح است، اهمیت دارد و موارد حاشیه‌ای آن کنار می‌رود.

با این حال این کارگردان پس از پخش قسمت‌هایی ضمن انتقاد از وضعیت پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» بدون رفع نواقص آن، از مخاطبان عذرخواهی کرده بود و در عین حال به حذفیات این سریال هم اشاره داشت.

سکانس پربازدید شهاب حسینی و نیکی کریمی در تلویزیون |‌ ببینید

فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی علیرضا طالب‌زاده بر اساس آنچه در برخی خبرها اعلام شد، قرار بود از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه در پلتفرم تلوبیون و پنجشنبه ۶ اردیبهشت از شبکه سه سیما پخش شود.

در فصل سوم «سرزمین مادری»، زمان وقوع اتفاقات سریال به سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌رسد و داستان وارد مرحله میانسالی رهی می‌شود و به همین جهت آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی که بازیگر نقش دوره جوانی این شخصیت است می‌شود.

شهاب حسینی نیز در فصل دوم جایگزین علی شادمان بازیگر نقش دوران کودکی رهی شده بود. علاوه بر مجیدی بازیگران دیگری همچون کوروش سلیمانی (در نقش سید حشمت)، سعید راد، گلچهره سجادیه، بابک حمیدیان، مهران رجبی، حسین مهری، مجید سعیدی، حسین عابدینی و لیلا برخورداری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال با نام پیشین «سرزمین کهن» ابتدا ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه پیدا کرد، اما پس از مدتی به دلیل حواشی به وجود آمده متوقف شد و بعد از گذشت نزدیک به یک دهه پخش آن در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مجددا آغاز شد.

کد خبر 846362 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • فایننشال‌تایمز: ۶۱ میلیارد آمریکا، جنگ اوکراین را متوقف نمی‌کند
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد