Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جودو گفت: دادگاه حکمیت ورزش رأی خود را در مورد پرونده ایران صادر نکرد و اعلام این رأی یک ماه به تعویق افتاد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرش میراسماعیلی در مورد صادر شدن رأی دادگاه CAS  (دادگاه عالی حکمیت ورزش) در مورد فدراسیون جودو گفت:  ۲۶ شهریور هیأت اعزامی ما در این دادگاه حاضر شد و دادگاه به هر دو طرف فرصتی یک ماهه داد که ما و فدراسیون جهانی جودو به توافق برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمیل‌هایی بین ما و فدراسیون جهانی ردوبدل شد که فدراسیون جهانی پیش‌شرط‌هایی را داشت که ما نپذیرفتیم و در نهایت قرار شد دادگاه رأی خود را صادر کند.

وی افزود: صدور این رأی ۲.۵ ماه به تعویق افتاد و این زمان تمدید شد و در حالیکه ما منتظر بودیم روز ۲۹ ژانویه دادگاه رأی خود را در مورد پرونده ایران صادر کند یک ایمیل غیرمنتظره یک ساعت پیش دریافت کردیم که در آن اعلام شده بود یک ماه دیگر باید منتظر باشیم.

میراسماعیلی تصریح کرد: مشخص نیست که دلیل این تعویق چه بوده، اما ما یک ماه دیگر باید منتظر باشیم تا داوران پرونده رأی خود را اعلام کنند و امیدوارم رأی عادلانه‌ای صادر شود.

وی درباره تعویق یک ماهه رأی عنوان کرد: تحلیل من و وکلای پرونده این است که دفاعیات خوب ایران و همچنین حساسیت بالای پرونده باعث شده صدور رأی به تعویق بیفتد و قرار است ۲۶ فوریه رأی صادر شود و امیدوارم این زمان دوباره تمدید نشود. داوران برای صدور رأی برای این پرونده نیاز به زمان بیشتری داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دادگاه فدراسیون رزمی رأی خود یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ در دادگاه نیویورک حاضر شد

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ترامپ پس از ورود به دادگاه کیفری جهت رویارویی با چندین اتهام حاضر شد و گفت:

«این حمله‌ای به یک رقیب سیاسی است .هیچ پرونده‌ای وجود ندارد.این تعقیبات سیاسی است... این یک حمله به آمریکاست. ایالات متحده توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود که بسیار در این پرونده دخیل است.»

کد خبر 844757 منبع: ایسنا برچسب‌ها دونالد ترامپ جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه نیویورک حاضر شد
  • (ویدئو) محاکمه ترامپ در دادگاه برای یک پرونده جنایی
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رأی پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده رمز ارز جعلی « کینگ مانی » صادر شد
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد